Avatar billede steendohrn Nybegynder
05. juli 2005 - 14:12 Der er 12 kommentarer

Problemer med tømning af papirkurv

Har været i gang med en større tømning af min bærbare acer (windows xp), blandt sletning af adskillige tusind cookies. Når jeg vil fjerne disse endelig fra papirkurven, får jeg beskeden "det er ikke muligt at slette fil. Kilde- eller destinationsfil kan ikke læses". Nogen gode idéer til løsning af dette ?
Avatar billede mads1000 Nybegynder
05. juli 2005 - 14:36 #1
Måske har du slettet noget fra en diskette eller et drev der ikke er adgang til?
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
05. juli 2005 - 15:03 #2
måske du kan bruge dette.-> http://www.spywarefri.dk/forum/topic.asp?whichpage=1&TOPIC_ID=15052&#108295

ellers -> Sletning af filer og mapper:
Åbn en mappe, klik på Funktioner/Mappeindstillinger/Vis.
Fjern flueben ved "Skjul beskyttede operativsystemfiler".
Fjern flueben ved "Skjul filtypenavne for kendte filtyper".
Sæt prik i "Vis skjulte filer og mapper".
Man kan også søge dem, også søge efter skjulte filer m.m..
Slet alle filer/mapper i følgende mapper..->
C:\Windows\Temp\
C:\Documents and Settings\bruger\Local Settings\Temp\
C:\Documents and Settings\bruger\Local Settings\Temporary Internet Files\
C:\Documents and Settings\bruger\Cookies
C:\Documents and Settings\bruger\Recent
Har du flere brugerekonti, skal du slette på samme måde under deres bruger onto, brug evt. søge funktionen.(F3)

Tøm din "Papirkurv"
er der filer du ikke kan slette, kan du hente Dr. Delete, og slette dem med det lille program.->http://www.spywarefri.dk/tipsogtricks.htm#dr.delete
El.-> http://www.docsdownloads.com/Tier1/dr-delete.htm  direkte link->http://www.docsdownloads.com/download/DD.zip
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
05. juli 2005 - 15:03 #3
btw.. ellers prøv at gendanne dem, og slet filerne bagefter..O)
Avatar billede kenp Novice
06. juli 2005 - 22:10 #4
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
06. juli 2005 - 22:14 #5
kenp..virker linket.??
Avatar billede kenp Novice
06. juli 2005 - 22:17 #6
ja normalt :( men så lige at IIS var stoppet på min server er igang med at fixe det... det var en guide til at reparer papirkurven..
Avatar billede kenp Novice
06. juli 2005 - 22:29 #7
Så skulle linket virke igen...
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
06. juli 2005 - 22:43 #8
jeps.O)
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
02. november 2005 - 19:07 #9
øø..??
Avatar billede kenp Novice
02. november 2005 - 19:16 #10
bartfreak -> Denne bliver nok heller aldrig lukket... han har åbne sprøgsmål tilbage til 2003....
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
02. november 2005 - 19:17 #11
okay..O)

gik bare de gamle mails igennem.
Avatar billede kenp Novice
02. november 2005 - 19:24 #12
Gættede jeg næsten på ;)