Avatar billede pcp8 Nybegynder
01. juli 2005 - 17:56 Der er 2 kommentarer

Router login problemer!

Hej allesammen..
Jeg har formateret min computer i dag.
Dog havde jeg ikke tænkt på, at min password til routeren lå på det drev, som blev formateret.
Jeg prøvede flere gange at resette routeren, for at få default bruger og password.
Efter et stykke tid, fandt jeg det hidtil brugte password, og prøvede at logge ind! Jeg kunne/kan stadig ikke logge ind! Jeg ved virkelig ikke hvad jeg skal gøre!
Normalt er default settings, at
brugernavn: admin
password: "blank"-> altså intet password.
Jeg er i besiddelse af en Netgear Wireless Router MR814 V3 fra TDC. Please hjælp! Er virkelig fortvivlet:S!
Avatar billede milter Ekspert
01. juli 2005 - 22:26 #1
Hvis du gerne vil have hjælp til det, burde du nok bruge den næste uge på at give feedback/kommentarer/point i resten af dine åbne spørgsmål.

Du har 99 af den slags, og jeg tror, det er det største antal, jeg har set indtil nu.

http://www.eksperten.dk/list.phtml?sort=&order=DESC&start=0&spm_creator=pcp8&spm_part=&spm_answer=&status_0=off&status_1=on&status_2=on&status_3=off&status_4=off
Avatar billede zenze Nybegynder
02. juli 2005 - 00:22 #2
I første omgang skal du nok følge "milter"s venlige opfordring - og så skal brugernavn være blank og password: "admin"
Hvis det ikke hjælper, kan du resette din router ved at slukke for den, holde reset-knappen inde, tænde for routeren og efter 30 sek. slippe reset-knappen. Læs så i din manual for routeren, hvilket password du skal bruge.
... men gør lige noget ved dine åbne spørgsmål først. Hvis du kan finde ud af at bede om hjælp, så burde du også kunne lukke.