Avatar billede sricka Nybegynder
28. juni 2005 - 12:23 Der er 5 kommentarer og
2 løsninger

Skærmen lukker ned og jeg har ikke rettigheder til at ændre det.

Hej

PC'en slukker for skærmen efter 30 min og jeg har ikke rettigheder til at ændre det. Jeg kan logge på som administrator og så er der ingen problemer. Men pc'en bruges af andre "almindelige" brugere, som er irriterede over at skærmen slukker bl. a. fordi de skal logge på igen. Kan man som administrator ændre dette for de andre brugere, der er opterrede på pc'en? Hvor og hvordan ?
Avatar billede dennism Nybegynder
28. juni 2005 - 12:25 #1
Er det sluk af skærm ved inaktivitet, du snakker om?
Avatar billede sricka Nybegynder
28. juni 2005 - 12:57 #2
Ja lige netop.
Desværre har jeg lige fundet løsningen selv. Den lå faktisk lige for. Jeg udnævnte brugerne til administratorer - ændrede det, der skulle ændres og fjernede dem igen fra administratorerne.
Avatar billede dennism Nybegynder
28. juni 2005 - 12:59 #3
Oki ;)
Avatar billede sricka Nybegynder
28. juni 2005 - 13:33 #4
Du får pointene fordi du var hurtig og heldig at nå at svare ! ! !
Avatar billede dennism Nybegynder
28. juni 2005 - 15:23 #5
Jeg vil ik have nogen point, når jeg ik hjalp dig. Tag dem selv.
Avatar billede sricka Nybegynder
29. juni 2005 - 13:44 #6
Det var en storsindet holdning.
Hvordan skal jeg gøre for at tage dem selv - der ku' nemt komme 15 point ud af et svar ! ! !
Avatar billede dennism Nybegynder
29. juni 2005 - 13:49 #7
Du skal bare acceptere det svar, som du selv har lavet.