Avatar billede fromsej Praktikant
22. juni 2005 - 18:00 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Uafsluttede tråde.

Nu hvor mailsystemet lader til at virke igen, er i begyndt at jagte folk med uafsluttede tråde, eller er jeg bare røget ind i en stime?
Disse tråde har jeg fået point i i dag.*GH*

http://www.eksperten.dk/spm/371349 (Svar lagt 01/07-2003)
http://www.eksperten.dk/spm/400531 (Svar lagt 13/09-2003)
http://www.eksperten.dk/spm/511873 (Svar lagt 21/06-2004)
Avatar billede fromsej Praktikant
22. juni 2005 - 18:02 #1
Avatar billede arne_v Ekspert
22. juni 2005 - 18:07 #2
der er en del brugere som de sidste par uger har været flinke til
at påpege når spørgere havde mange åbne spørgsmål - og vist
dem hvordan de kunne finde deres åbne spørgsmål

så jeg tror at der er blevet lukket en del gamle spørgsmål

iøvrigt tror jeg at det er lykkes at få gjordt det på en pæn måde
så der ikke er blevet for meget ballade ud af det
Avatar billede screem_brille Novice
22. juni 2005 - 18:09 #3
de kan nemt være accepteret for lang tid siden uden du har lagt mærke til det, politikken her er jo at fokl gerne må oprette spørgsmål som de vil få svar, og aldrig vende tilbage....
Avatar billede bufferzone Praktikant
22. juni 2005 - 18:22 #4
Jeg tror ikke der er ændret noget på den front, vi får bare de mails der ikke er blevet udsendt de sidste uger. jeg er netop igang med at modtage mails fra 3/6 og der er en del accepter imellem
Avatar billede fromsej Praktikant
22. juni 2005 - 19:44 #5
Jeg tror Arne V har mest ret, det virker som om nogle har fået travlt med at få afsluttet gamle tråde.
Screem Bille>>Hvorfor får jeg så først mails i dag om 2 år gamle tråde, så længe har E!´s mailproblemer da ikke varet?
Hvorvidt E!´s politik er rigtig eller forkert gider jeg ikke diskutere, i der kener mig ved hvad jeg mener om det.*GH*
Bufferzone>>Du er vist dækket ind med min kommentar til Arne V.*S*
Avatar billede majsmarken Nybegynder
22. juni 2005 - 20:04 #6
... jeg har pt. som tommelfingerregel at hvis jeg på nogen måde har et indlæg i et spm. OG jeg ser at brugeren har >10 hængerer så får de lige 'listen'...

Rekorden jeg har oplevet var >30 gule flag... indenfor en periode af ~12 mdr.

Det er der jo nok en del af det næste stykke tid...
Avatar billede boxer Nybegynder
22. juni 2005 - 20:13 #7
Ja det er en god ting lige at tjekke hvor mange åbne spørgsmål brugeren har. Og det er uden tvivl det majsmarken og andre gør der har hjulpet.
Når vi smider et link og beder folk om at lukke deres gamle spørgsmål, ser vi ofte at E's andre brugere ikke gider bruge tid på at hjælpe før gamle spørgsmål er lukket.

Det synes jeg sq vi skal blive ved med :o)
Avatar billede screem_brille Novice
22. juni 2005 - 23:15 #8
helt enige majsmarken gør en kanon indsats på det område (også på det område ;) ) indrømmer egerne jeg selv er elendig til at se hvorvidt brugeren har åbne spørgsmål eller ej :/
Avatar billede majsmarken Nybegynder
23. juni 2005 - 08:08 #9
<screem_brille>/>boxer>: Tak for opbakning.

I skrivende stund har jeg modtaget >1600 automatisk E-mail fra eksperten siden 22/6 kl 15:00 - og ifølge dato er de kun kommet halvvejs - PUHA - lidt at check op på...
Jo den har lystigt spillet http://www.ilovewavs.com/Events/GotMail/Mail14.wav
hvert 5. minut siden 22/6 kl 15:00 (har dog slukket lyden inden famillien gå amok)...

E-mail systemet stoppede 31/5 kl ~12:00 ...
Avatar billede fromsej Praktikant
25. juni 2005 - 18:19 #10
Jeg må vel hellere lukke her igen tak for input.*S*
Avatar billede majsmarken Nybegynder
26. juni 2005 - 01:03 #11
... du kunne jo have spurgt efter [svar]... så vi andre også kunne få del i de 0 (null) POINT??? - Tihi...
Avatar billede fromsej Praktikant
26. juni 2005 - 10:06 #12
Ja, det burde jeg jo nok have gjort, men jeg tog chancen og snuppede hele puljen selv.*G*