Avatar billede skurkendk Nybegynder
22. juni 2005 - 10:37 Der er 4 kommentarer

Billed komponent

Er der ikke en der kan anbefale mig en god og simpelt komponent til at resize billeder med?

Jeg skal uploade et billede til en server. Her skal jeg gemme det i 3 forskellige størrelser. Den skal kunne tage de gængse formater.
Avatar billede madschristensen Nybegynder
22. juni 2005 - 11:01 #1
Avatar billede jokkejensen Novice
22. juni 2005 - 12:25 #2
ja du skal ikke bruge komponenter til billede resize, det er det smarte med GDI+ i .net, og åbner op for en hel del muligheder...

Eksempelet jeg gav på det link mads referere til er C#, men det meste er fundet på www.msdn.com der er som regel fornuftige kodeeksmpler i c# og vb.net
Avatar billede madschristensen Nybegynder
15. august 2005 - 14:44 #4
Lukke Tid ?