Avatar billede minau Nybegynder
21. juni 2005 - 17:03 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

kan ikke se spørgsmål

Hej

er jeg den eneste der ikke kan komme ind på

http://eksperten.dk/spm/418493

eller - der kommer i hvert fald ikke noget data frem :-(
Avatar billede apo Praktikant
21. juni 2005 - 17:09 #1
Jeg får ikke vist noget overhovedet (Vinduet loader i en uendelighed, uden at der kommer noget frem). Så, nej det er ikke kun dig :-)

Apo
Avatar billede jokkejensen Novice
21. juni 2005 - 17:17 #2
wow der er frække tøser :)
Avatar billede busschou Praktikant
21. juni 2005 - 17:41 #3
Det virker da fint...omend et rimelig gammelt spørgsmål
Avatar billede kasperjensen Nybegynder
21. juni 2005 - 17:50 #4
virker heller ikkr for mig. og jeg har fundet flere af disse "fejl sider"
Avatar billede varmeskud Praktikant
21. juni 2005 - 17:54 #5
siden ser sådan ud hos mig http://www.togforum.dk/e.JPG
Avatar billede peet49 Nybegynder
21. juni 2005 - 17:55 #6
Ingen problem her: Harddisk "hakker" som
Avatar billede busschou Praktikant
21. juni 2005 - 18:18 #7
hehe og det var så titlen på spørgsmålet...altså.. Harddisk "hakker" som ...
;o)
Mon ikke de bare har det dårligt på exp.dk ?, synes det er vildt længe siden med emails er blevet sendt ...
Avatar billede punnishment Nybegynder
22. juni 2005 - 02:28 #8
jeg får også tit det billede "varmeskud" linker til, når jeg finder frem til gamle spørgsmål
Avatar billede minau Nybegynder
22. juni 2005 - 14:42 #9
Busschou --> kunne du ikke sige mig hvad programmet hedder der løser problemet? Ved jeg har set spørgsmålet før, og at det kan hjælpe mig ef med endnu et "rivehjern"
Avatar billede busschou Praktikant
24. juni 2005 - 10:33 #10
Jo da - det må være dem her så
Kommentar: chalde
hent først: http://www.hgst.com/downloads/dft32_v350.exe
og prøv at se hvad den siger.
Kør derefter en scandisk/chkdsk

Hvis du er heldig kan det måske blocke for de bad sectors.
Filer der ligger hvor der er bad sectors er ødelagte. Men resten kan du måske redde ved kopi fra hd->hd
Kommentar: minau
Jeps.  --> chalde det er rigtigt. det program fik det hele til at blive fixet :-)
(elternativt link er http://service.boulder.ibm.com/storage/hddtech/DFT32-V310.EXE ) - smid et svar
Avatar billede minau Nybegynder
14. november 2006 - 19:33 #11
lukker