Avatar billede snoozie Nybegynder
21. juni 2005 - 16:02 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Tælle længden på en string

Hej!

Jeg skal bruge længden på en string, da jeg vil have en max længde på input fra brugeren til en gæstebog.... hvordan finder jeg længden på en string?
Avatar billede coderdk Praktikant
21. juni 2005 - 16:06 #1
Avatar billede bromer Nybegynder
21. juni 2005 - 16:12 #2
Når du jo ved det er en streng kan det vel ikke skade lige at se listen af streng-funktioner igennem. Jeg tror du ville finde svaret hurtigere end de 3min og 4 sek det tog for coderdk at svare..
Avatar billede snoozie Nybegynder
21. juni 2005 - 16:41 #3
jeg kiggede streng igennem og kunne ikke finde det