Avatar billede mr2wear Nybegynder
17. juni 2005 - 18:19 Der er 16 kommentarer og
1 løsning

Højere opløsning end 1024??

Hey, jeg har et GeForce FX5200 og vil meget gerne have en større opløsning end 1024x768..

- kan det lade sige gøre??
i skærm indstillinger er det max 1024, men det er lidt mærkeligt hvis ikke den kan blive større..

håber nogen kan hjælpe.
Avatar billede levich Nybegynder
17. juni 2005 - 18:29 #1
Har selv det samme grafikkort. Ja, det kan lade sig gøre.

Jeg bruger en anden driver til grafikkortet end det der følger med fra producenten:
http://www.nvidia.com/content/drivers/drivers.asp
Avatar billede mr2wear Nybegynder
17. juni 2005 - 18:34 #2
ok, hvilken driver?
Avatar billede bufferzone Praktikant
17. juni 2005 - 18:36 #3
Du skal også lige tænke på din skærm, den skal supportere den opløsning du ønsker at køre. Især hvis du har fladskærm er problemet at en fladskærm kun er optimeret til en opløsning
Avatar billede mr2wear Nybegynder
17. juni 2005 - 18:45 #4
hehe, det er jo ikke rigtig et svar jeg kan bruge til noget :)

Jeg har fladskærm, men mener da helt sikkert at den burde kunne køre en højere opløsning end den her..
Avatar billede levich Nybegynder
17. juni 2005 - 18:49 #5
Ok, du har en fladskærm. Jeg er ikke ekspert i fladskærme, men jeg mener at vide at de fungerer bedst ved en bestemt opløsning. Prøv at nærlæse manualen til din fladskærm.

Mht. valg af driver i mit link: vælg graphics driver -> geforce and tnt2 -> dit styresystem.
Avatar billede screem_brille Novice
17. juni 2005 - 18:50 #6
Nej du bør give bufferzone de point, det er 100% rigtigt det han skriver, en fald skærm er lavet til en og kun en opløsning. (nogle kan dog interpolere således at andre opløsniger kan vises, men er ikke kotume)
Avatar billede mr2wear Nybegynder
17. juni 2005 - 18:56 #7
ok det kan godt være han har ret så.. hvad ved jeg.. men det løser jo stadig ikke mit problem? hvad skal han have point for?
jeg er ny herinde, så ved ik så meget om det, men sådan umiddelbart forstår jeg ikke hvorfor han skal have point.. måske i kan forklare mig det?
Avatar billede levich Nybegynder
17. juni 2005 - 19:01 #8
Avatar billede bufferzone Praktikant
17. juni 2005 - 19:08 #9
Det er helt ok at du ikke vil give point for korrekte svar, så må du jo nøjes med st spørge om noget hvor vi kan svare som du forventer det. det er jo ikke min skyld at man laver fladskærme sådan
Avatar billede mr2wear Nybegynder
17. juni 2005 - 19:09 #10
"Hvordan lukker man sit spørgsmål?
Et spørgsmål er lukket når der er lagt et svar, som er blevet accepteret af ham der oprettede spørgsmålet. Hvis du har et spørgsmål hvor ingen af svarene kunne bruges, kan du selv lægge et svar og acceptere dette.
Husk at hvis du selv fandt en løsning, så skriv den endelig som svar da andre kan have glæde af den i fremtiden! "
Avatar billede mr2wear Nybegynder
17. juni 2005 - 19:11 #11
jamen så skriv et svar så får du dine point, jeg siger jo jeg er ny og ikke ved hvordan det fungerer.. ik tude vel..
Avatar billede screem_brille Novice
20. juni 2005 - 18:39 #12
tvivler på folk gider hjælpe dig yderligere, med den der attitude (ik tude vel) det er pænt provokerende...
Avatar billede screem_brille Novice
15. juli 2005 - 03:12 #13
kan man forvente noget feedback eller ?
Avatar billede mr2wear Nybegynder
15. juli 2005 - 12:20 #14
ja, jeg ville gerne give bufferzone nogle point, men han har ikke svaret.. - vil du ha dem? :)
Avatar billede screem_brille Novice
15. juli 2005 - 12:23 #15
tror ikke længere han følger med i dette spørgsmål, men ja det vil jeg da gerne så nævner jeg det lige for ham ;)
Avatar billede screem_brille Novice
29. juli 2005 - 00:52 #16
noget feedback ?
Avatar billede screem_brille Novice
23. september 2005 - 04:17 #17
Kunne man måske forvente noget feedback ?