Avatar billede nordendal Nybegynder
17. juni 2005 - 12:37 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Kopiering af brugerprofil

Jeg skulle til at kopiere min brugerprofil over til min nye maskine, men når jeg markerer min profil (under kontrolpanel, brugerprofiler) forsvinder muligheden at kopiere. Min profil har administratorrettigheder.
Det er ikke tilfældet med de andre brugerprofiler i listen, f.eks. kan administrator sagtens kopieres og det kan de andre også. Det er kun min profil som ikke kan kopieres.

Jón
Avatar billede nordendal Nybegynder
17. juni 2005 - 12:43 #1
Ups, jeg glemte spørgsmålet. Hvad kan det skyldes?
Avatar billede serverservice Praktikant
17. juni 2005 - 13:10 #2
Prøv at fin din profil i documnts & settings og gør det derfra. BAre kopier hele mappen med dit brugernavn.
Avatar billede nordendal Nybegynder
17. juni 2005 - 13:47 #3
Har forsøgt, men det virker ikke.
Avatar billede gratis Nybegynder
17. juni 2005 - 14:03 #4
log ind på din Administrator konto,derfra ka du gøre det,filen ntuser.dat ka ikke kopieres mens den bliver brugt og den er en del af den profil du kører med...
Avatar billede lap Nybegynder
17. juni 2005 - 22:20 #5
og genstart inden du forsøger
Avatar billede haverslev Novice
17. juni 2005 - 22:52 #6
Du skal have vist skjulte filer og mapper:
Start stifinder - ”windows tast + E ” - klik på Funktioner, klik på Mappeindstillinger, klik på faneblad Vis.
Sæt prik i "Vis skjulte filer og mapper" – Anvend.
Avatar billede gratis Nybegynder
18. juni 2005 - 10:36 #7
buger du velkomst skærmen når du logger ind ka du trykke Ctrl+Alt+Del 2 gange så for du en login boks op og ka så logge ind som Administrator.
Avatar billede nordendal Nybegynder
23. juni 2005 - 17:49 #8
Har løst problemet. Jeg ku lige pludselig kopiere brugeren under brugerprofiler. Hvorfor jeg fik adgang til kopiere min profil lige pludselig ved jeg ikke rigtigt.
Avatar billede haverslev Novice
30. juni 2005 - 21:21 #9
Lukker du spørgsmålet ?
Avatar billede screem_brille Novice
22. september 2005 - 10:15 #10
han skal ikke have hjælp fra nu af (hvis det står til mig), jeg vil da bestemt gøre mit for ingen hjælper ham, han har også lige lukket spørgsmålet i et andet spørgsmål jeg deltog i, uden at give noget feedback, så advarsel herfra og indtil han har rettet op på den fejl.