Avatar billede xen Nybegynder
17. juni 2005 - 03:01 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Localhost 127.0.0.1

Er stødt på et kedeligt problem med apache 2.0.54, på winXP pro SP2

Det er mig komplet umuligt at få adgang til 127.0.0.1 | localhost igennem browseren (IE)
Jeg kan pinge 127.0.0.1 (self localhost)
Har prøvet ændringer i httpd.conf(servername 127.0.0.1 - og extern ip - begge på port 80 som 8080)
Er gået uden om router FW etc... - og det er mig stadigvæk komplet umuligt, at få kontakt til apache serveren via browseren.
Før den nuværende installation, har jeg kørt typo3 3.5 quickstart(apache(1.33), mysql, typo3(CMS)), som har virket upåklageligt.

Personligt tror jeg ikke det er et Apache problem, men WinXP der endnu engang er årsag til problemet(dog stilles spørgsmålet her, da jeg er newbie indenfor webserver opsætning, og problemet er opstået/opdaget efter apache installation).

Har en mistanke om at en tidlligere installation af IIS er skylden, dog er ISS afinstalleret.
Avatar billede xen Nybegynder
17. juni 2005 - 13:06 #1
arghh ikke her i Andre kategorien.

Lukker!
Avatar billede xen Nybegynder
17. juni 2005 - 13:06 #2
!!!