Avatar billede jens_bach Nybegynder
17. juni 2005 - 01:10 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

get snmp

Hej.

hvordan hændter jeg snmp info fra fx en router i .net ?
Avatar billede arne_v Ekspert
17. juni 2005 - 08:19 #1
jeg tror at du skal ud og "finde" noget kode på nettet

http://www.c-sharpcorner.com/Code/2002/Sept/SnmpLib.asp måske
Avatar billede jens_bach Nybegynder
17. juni 2005 - 15:17 #2
ja men så er det jo lige mig... kan ikke få det til og virke :(

så vi sætter point lidt op
Avatar billede arne_v Ekspert
17. juni 2005 - 18:16 #3
desværre ved jeg intet om SNMP
Avatar billede jens_bach Nybegynder
19. juni 2005 - 22:38 #4
arne_v -> øv men du skal have mange tak for din hjælp, du er bare hard core til vb .net
Avatar billede arne_v Ekspert
19. juni 2005 - 23:54 #5
faktisk er VB.NET ikke et af mine primære sprog - jeg kode normalt i
Java, C/C++, C#, Fortran, VBA men kan dog en lille smule Ada, Delphi, VB.NET, VB6
Avatar billede kewl Nybegynder
22. september 2005 - 13:02 #6
Jeg har også ledt med lys og lygte, jeg har fundet et komponent som "skulle" virke, men har ikke testet det da prisen ligger på 1.000$, og det er 800$ mere end jeg vil give..

giv lyd hvis jeg skal finde en link til dig ang. ovenstående komponent.
Avatar billede jens_bach Nybegynder
08. november 2005 - 11:36 #7
lukker
Avatar billede dkworm Nybegynder
09. november 2005 - 21:09 #8
Goddag Jens

Jeg sidder og skal lave det samme, har du hart noget held med din søgen.
Jeg fandt en .cs fil fra noget som hedder adventnet her er link:

http://www.adventnet.com/products/net-snmp/index.html

Deres tuturial fil i SNMP API'en hedder "snmpget.cs" den har jeg fået til at trække data ud fra en router/switch men det tager desværre bare lige 5-7 sek. før jeg for en streng retur med svaret, og det er for langsomt da jeg har 30-40 switche jeg skal lave projekt med.

Håber på at høre fra dig.

/Kenneth Worm