Avatar billede kxh Nybegynder
16. juni 2005 - 15:14 Der er 1 kommentar og
1 løsning

XML formattering

Hej

Jeg har hørt en fugl synge om at man i et SQL kald har mulighed for at få formatteret et xml dokument, således at det er lettere at overskue, er der nogen der ved om det er muligt, det eneste jeg kan finde er OPENXML men den returner det jo bare som et rowset..

Nogen forslag?

mvh

Kim Hansen
Avatar billede joki99 Nybegynder
25. juni 2005 - 22:38 #1
se books online (for xml)

SELECT * FROM Northwind.dbo.Employees emps FOR XML auto

SELECT * FROM Northwind.dbo.Employees emps FOR XML auto, elements
Avatar billede kxh Nybegynder
03. februar 2006 - 08:31 #2
lukket