Avatar billede s_f Nybegynder
15. juni 2005 - 17:30 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Opret kanal på Quakenet

Hejsa, har forsøgt at læse faq'en på quakenets side, den er dog ikke helt forstået - så jeg søger ikke en link til quakenets faq, men en forklaring på dansk af en af jer guttere ;)

Jeg har requested om Q account, og har modtaget mit pass pr mail, jeg har oprettet en kanal, som jeg selvføgelig er admin på - da det er mig der har oprettet den ;) - men, hvordan "låser" jeg så den kanal, så det bliver min? det er noget med at requeste for L, men når jeg skriver /msg O request1 #kanalnavn for jeg dette tilbage :

» <O> This command is either unknown, or you need to be opered up to use it.

Nogen ideer?

Vh Steffen
Avatar billede claus_joergensen Nybegynder
15. juni 2005 - 17:52 #1
prøv /msg O requestl #kanal
ikke request1 :P

Du har også opfyldt kravene for L ikke ? 3 operators mindst, og 2 ilder i 2timer, før du kan request.

Derudover skal du være AUTH , og have +o på kanalen.
Avatar billede s_f Nybegynder
15. juni 2005 - 17:56 #2
lol, jeg trode der var et 1 tal, hvad er det i grunden for et tegn?

Når man det hjalp da at skrive sådan, når for jeg dette tilbage :
17:54:10 » <O> Channel has no registered ops, please try again later.

Jeg har været online på kanalen i over 2 timer ? og jeg er @ = admin på kanalen ?
Avatar billede claus_joergensen Nybegynder
15. juni 2005 - 17:59 #3
hvad er channelname ?
Avatar billede s_f Nybegynder
15. juni 2005 - 18:02 #4
#relaxed.dk
Avatar billede claus_joergensen Nybegynder
15. juni 2005 - 18:08 #5
[18:03] <TheDeathArt> http://www.eksperten.dk/spm/626227 :)
[18:03] <TheDeathArt> der er for lidt personer herinde
[18:03] <TheDeathArt> krævet er 3 med +o (@) or 2 andre
[18:03] <TheDeathArt> i 2 timer
[18:03] <TheDeathArt> clones og fishbot tæller også
* Retrieving #relaxed.dk modes...
[18:06] <Fighter[Team-R]> ok
[18:07] <Fighter[Team-R]> Du kender ikke nogen der lige ville kunne hoppe på lidt ? :S
[18:07] <TheDeathArt> så /invite fishbot #relaxed.dk og få nogle venner/clones herind
[18:07] <TheDeathArt> bare åben irc flere gange, du kan have op til 5 på, uden at blive bannet
[18:07] <Fighter[Team-R]> og fishbot er ? ;P
[18:07] <Fighter[Team-R]> ok
[18:07] <TheDeathArt> fishbot er en bot :)
[18:07] <Fighter[Team-R]> naa, selvf
[18:07] <TheDeathArt> http://www.telkman.co.uk/f/commands.php
Avatar billede zyberdog Nybegynder
17. juni 2005 - 23:45 #6
a) clones tæller ikke..
b) kun 1 op er nødvendig.. +4 andre