Avatar billede jakob1233 Nybegynder
12. juni 2005 - 18:42 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Gratis shop

Er der nogle der kender til et shop modul man kan få gratis....
Altså ligesom eksperten har en shop hos udbyderen: CafePress.com
ønsker jeg en lignende, hvor man har mulighed for at betale med visakort. DVS. at vi har tale om en udenlandsk, da der koster en krig, hvis det er dansk.

udlæmpen med: CafePress.com er at man ikke selv kan tilføje produkter, men kun logoer... så jeg skal bruge en shop hvor man selv kan tilføje produkter og evt. ændre på designet.

det gør ikke noget hvis der er lidt udgifter forbundet med at oprette shoppen.
Avatar billede trophymanager Nybegynder
12. juni 2005 - 20:24 #1
der er ihvertfald udgifter forbundet med at tage betaling. Og ikke så få endda.
Avatar billede jakob1233 Nybegynder
12. juni 2005 - 20:27 #2
Ja... det er der jo, men hvis man så kan spare på koden? evt. hvis der er et international site, der tilbyder til ex. 5 dolars om måneden...

Jeg vil snart blæse på at der ikke er dankort betaling, fordi så kan man bare tage en udenlandsk hvor man bl.a. kan benytte visa betaling gratis.
Avatar billede trophymanager Nybegynder
12. juni 2005 - 21:53 #3
er visa gratis? og hvor kan man læse mere om dette?
Avatar billede jakob1233 Nybegynder
12. juni 2005 - 22:10 #4
er det jo hvis du benytter nogle af de betalingssystemer der er udviklet... ex. paypal m.v.

der findes mange af disse systemer som er gratis.
Avatar billede keysersoze Guru
13. juni 2005 - 09:16 #5
Avatar billede tomb3 Nybegynder
21. juni 2005 - 15:31 #6
Skal du have en aftale med PBS om VISA/Dankortbetaling koster det 250,- i oprettelse + 1000,- om året. http://www.betaling.dk/forret/index.htm
Derudover skal du benytte en betalingsgateway, som koster fra 150,- om året.
Dertil kommer selvfølgelig et gebyr pr. transaktion.

"Transaktionsbetaling for Dankort og Visa/Dankort
Prisen består af et fast beløb på 1,95 kr. pr. transaktion plus 0,10 % af købsbeløbet."

Vil da meget gerne se hvor du kan få kortbetaling gratis.
Avatar billede tomb3 Nybegynder
21. juni 2005 - 15:32 #7
Ups, betalingsgateway koster typisk 150,-/mdr ;-)
Avatar billede keysersoze Guru
23. juni 2005 - 18:23 #8
kommet videre?
Avatar billede oleoldhoj Nybegynder
30. juli 2005 - 14:54 #9
jeg sidder med næsten samme problem ... så hvad er status fra jer
Avatar billede keysersoze Guru
31. januar 2006 - 19:53 #10
lukketid?
Avatar billede oleoldhoj Nybegynder
03. februar 2006 - 23:20 #11
Avatar billede jakob1233 Nybegynder
27. oktober 2006 - 21:39 #12
Avatar billede jakob1233 Nybegynder
27. oktober 2006 - 21:39 #13