Avatar billede 12tri Nybegynder
12. juni 2005 - 09:34 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

CAD til arbejdstegninger

Hej experter

Jeg er på jagt efter et gratis CAD program til tegning af arbejdstegninger / samlevejledninger.

Helt konkret skal jeg tegne et foderbræt, hvor alle mål, vikler og skruehuller er indtegnet med præcise mål.

Jeg har forsøgt mig med flere programmer som jeg har kunne finde, men ingen af den har været rigtig gode.

Håber i kan hjælpe
Avatar billede michael-k Nybegynder
12. juni 2005 - 09:43 #1
Lyder som om at kravene er lidt mere end du skriver. For at tegne et par linjer og lave et par cirkler og så sætte målsætning på, kræver ikke det vilde at et program, og det skal man tro alle cad programmer skulle kunne magte ?
Avatar billede 12tri Nybegynder
12. juni 2005 - 09:54 #2
Måske skylder jeg at skrive at jeg er startet helt på bar bund.
Kravene er ikke mere end det jeg har beskrevet, jeg har bare ikke kunne finde er program som jeg kunne få til det.
Så hvis i har kendskab til et brugervenligt program som vil kunne løse opgaven så skriv endelig.
Avatar billede michael-k Nybegynder
12. juni 2005 - 10:12 #3
Jeg har aldrig selv prøvet sådan freeware programmer. Men en søgning inde på www.downloads.com gav dette resultat http://www.download.com/3120-20_4-0.html?qt=cad&tg=dl-2001&search.x=19&search.y=0&search=+Go%21+

Der er lidt gratis og nogle som koster en lille skilling, men du kan da prøve at se om det er noget.
Avatar billede 12tri Nybegynder
17. november 2005 - 18:30 #4
Jeg fabdt hvad jeg søgte, så hvis du vil have point så blot opret et svar
Avatar billede 12tri Nybegynder
11. januar 2006 - 11:50 #5
Blot smid et svar så er der point, ellers tager jeg dem selv
Avatar billede 12tri Nybegynder
19. januar 2006 - 12:01 #6
Jeg lukker her