Avatar billede huset Praktikant
11. juni 2005 - 10:40 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Forvirringen er total

Hvordan pokker kan denne bruger
http://www.eksperten.dk/pointstat.phtml?catid=0&date_year=2005&date_month=6&date_day=0

ligger nummer 1 i juni, når han sidste gang deltog herinde i 2003
http://www.eksperten.dk/spm/424667
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
11. juni 2005 - 10:52 #1
Man kan ikke se hvornår svar bliver accepteret. Måske kan han have været en tur rundt i gamle spørgsmål og acceptere egne svar. Så får man vist de point man har ude. Det er bare et gæt.

Men hvis det er hvad der er sket, er det blot endnu et eksempel på at ekspertens point system kun er til at grine af.
Avatar billede huset Praktikant
11. juni 2005 - 12:02 #2
Yep, har selv haft denn tanke Erik, men knap 5000 point er en del gamle spørgsmål :D

Vælger nok at tro vi bare fortsætter med at grine af ekspertens pointsystem!
Avatar billede arne_v Ekspert
11. juni 2005 - 12:27 #3
Han fået point retur i en del 500 point spørgsmål (fra før 200 points reglen blev
indført).

Så skal der ikke så mange spørgsmål til.
Avatar billede kenp Novice
11. juni 2005 - 13:01 #4
men jeps han har hygget sig med at lukke ;) men mon ikke han er sikker på næste måneds pro *G*
Avatar billede simonvalter Praktikant
11. juni 2005 - 13:08 #5
Konventer systemet til 1 point pr besvaret spm... det er aligevel sjældent at point hører sammen med sværhedsgrad eller størrelse... det ville se lidt anderledes ud hvis det blev lavet sådan:
TOP 20
Bruger                Antal besvarede spm
arne_v                        8.845
eagleeye                      5.570
bufferzone                    5.274
jakoba                        4.858
roenving                      4.646
john_stigers                  3.356
retaxes                      3.327
nikolajdu                    3.229
nanoq                        3.210
keysersoze                    3.135
terry                        2.938
erikjacobsen                  2.849
medions                      2.839
tonnybrandt                  2.825
jakobclausen                  2.615
olebole                      2.523
disky                        2.482
arlet                        2.365
prodic                        2.353
snowball                      2.342
Avatar billede simonvalter Praktikant
11. juni 2005 - 13:10 #6
1 point pr spm og så kan bruger vælge nem/middel/svær
og i stats er der en indikator over hvor mange procent svære/middel/lette der er besvaret .. ville være interessant at se.
Avatar billede simonvalter Praktikant
11. juni 2005 - 13:12 #7
men ok den indikator ville ikke virke med gamle spm..
Avatar billede huset Praktikant
11. juni 2005 - 13:14 #8
Hvad med at Konventer systemet om til vi alle lukkede kontoen ned og i stedet for nød sommeren. Når ikke IDG bruger tid på brugerne, hvorfor pokker skulle vi så bruge tid på IDG :)

God sommer
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
11. juni 2005 - 15:35 #9
Der er nu nok ikke ret mange der bruger til på IDG. Det ville da være for lamt (hvis
jeg ellers er i stand til at bruge moderne terminologi...) Men der er nok en del
der vil bruge tid, og sommer, på at løse andres problemer, når tiden er til det ;)
Avatar billede retaxes Nybegynder
11. juni 2005 - 22:26 #10
jeg nyder skam de lange pauser der er i mellem mails fra Robotten ;o)
Avatar billede retaxes Nybegynder
19. juni 2005 - 11:42 #11
lukketid?
Avatar billede huset Praktikant
21. juni 2005 - 13:38 #12
Har opgivet at følge med i såvel egne og andre tråde, så derfor ventetiden.