Avatar billede bjuhl Nybegynder
10. juni 2005 - 14:46 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Er jeg den eneste der ikke får mail fra eksperten

OVerskriften siger vist sig selv
Avatar billede snowball Novice
10. juni 2005 - 14:48 #1
Svaret siger også sig selv hvis du kigger lidt på http://www.eksperten.dk/spm/Eksperten/ ;)

IDG har stadig problemer med deres mail server, så derfor kommer der ikke alle de mails der burde, og de der kommer er ofte flere timer forsinket.
Avatar billede bufferzone Praktikant
10. juni 2005 - 14:53 #2
jag får slet ingen, ikke engang forsinkede og det er vel 14 dage siden sidste mail.
Avatar billede huset Praktikant
10. juni 2005 - 15:01 #3
Samme her buffer
Avatar billede majsmarken Nybegynder
10. juni 2005 - 15:15 #4
Avatar billede huset Praktikant
10. juni 2005 - 15:22 #5
Har helt stoppet min support herinde, for det er ikke fair overfor dem man hjælper med deres problemer, og det arbejdet med at følge de tråde man deltager i alt for besværligt.
Avatar billede saucer Nybegynder
20. juni 2005 - 20:06 #6
Har også problemmer med mail.

Jeg modtager dog mail når der bliver oprettet et indlæg her på E. Godt nok op til 7 dage forsinked men mail hvor jeg deltager i kommer aldrig. Så det er 100% down at man ikke kan følge med i udviklingen af indlæg hvor man deltager.

Synes ikke at exp er den samme efter at IDG tog over.