Avatar billede trophymanager Nybegynder
09. juni 2005 - 20:45 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

apache for dummies

Hej Alle.

Jeg har i noget tid kørt XAMPP (apache server med php og mysql) og har forgæves prøvet at finde introducerende guider til at lave tricks med apache. Jeg har været inde på apache.org og læse dokumentation m.m men det er lige en tak for svært til mig endnu.

Er der nogen der er stødt på gode online tutorials eller har købt nogen bøger de er ovenud tilfredse med?
Avatar billede nva Praktikant
10. juni 2005 - 08:06 #1
http://www.webcafe.dk/artikler/apache/htaccessintro/

Måske er der noget her du kan bruge.
Avatar billede trophymanager Nybegynder
19. juli 2005 - 22:08 #2
nå det er vidst på tide at lukke den her. Smid et svar hvis du kommer forbi en dag nva - og tak for hjælpen.
Avatar billede trophymanager Nybegynder
17. september 2005 - 12:20 #3
nå så svarer jeg selv. tak for hjælpen