Avatar billede jaffafo Nybegynder
09. juni 2005 - 15:48 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Problem med IIS - Visning af sider udefra

Hej

Jeg har lige lavet en lille hjemmeside som jeg tester på min localhost. Dette fungerer udmærket.

Da jeg så prøver med:

http://xxx.xxx.xxx.xxx/minside/ så virker det også fint nok på min egen computer, men så ville jeg lige vise min bror siden og sendte linket til ham. Men han kan ikke se siden. Den siger bare:

"siden kan ikke vises"

Hvad kan der være galt? Det lyder som et rettighedsproblem, men jeg kan ikke rigtigt se hvordan jeg kan løse det?
Avatar billede larsbachmanndk Nybegynder
09. juni 2005 - 15:49 #1
du skal forwarde port 80 i din router til at pege på din ip
Avatar billede jaffafo Nybegynder
09. juni 2005 - 17:41 #2
Jeg har ingen router
Avatar billede kenp Novice
09. juni 2005 - 22:46 #3
så skal du åbne det i din firewall
Avatar billede larsbachmanndk Nybegynder
10. juni 2005 - 08:59 #4
Hvilken type internet forbindelse har du?
Avatar billede jaffafo Nybegynder
10. juni 2005 - 12:06 #5
Jeg har esenet (webspeed) kabelmodem.

Den eneste firewall jeg bruger er XP's indbyggede. Hvordan gør jeg det på den?
Avatar billede jaffafo Nybegynder
10. juni 2005 - 12:20 #6
Nu virker det, men min bror kan ikke se billederne på siden.. kun tekst og farver. Billederne er lagt ind via CSS. Nogen der kan hjælpe?
Avatar billede jaffafo Nybegynder
10. juni 2005 - 12:22 #7
Han kan ikke engang se røde krydser.. der er bare ingenting :S
Avatar billede larsbachmanndk Nybegynder
11. juni 2005 - 00:55 #8
Prøv at paste URL'en her i spm.
Avatar billede jaffafo Nybegynder
11. juni 2005 - 03:06 #9
Avatar billede jaffafo Nybegynder
12. juni 2005 - 15:08 #10
?
Avatar billede jaffafo Nybegynder
14. juni 2005 - 21:24 #11
nå jeg lukker pga manglede aktivitet i loggen :)

jeg finder nok ud af det en af dagene.. takker for hjælpen :P
Avatar billede kenp Novice
14. juni 2005 - 21:59 #12
ja der sendes ikke mails ud så det er svært at følge med... klag til IDG