Avatar billede casper_rf Nybegynder
09. juni 2005 - 10:13 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Lave et link hvor ved man kan dowloade et word dokument.

Jeg har lavet nogle dokumenter i Word, og dem vil jeg gerne have at folk skal kunne downloade eller åbne via WORD ved at klikke på et link, uden at der skal bruges password.
Avatar billede majsmarken Nybegynder
09. juni 2005 - 10:37 #1
Skal det være WORD format ???
Forstået på den måde at nu kræver du jo at modtager virkelig HAR Word programmet instaleret...

Det jeg fisker efter er at converter documentet til PDF format - så ka' modtager brugere deres AcrobatReader (gratis) til at læse filen præcist som det skal være. OG der er ikke mulighed for at ændre i det...

Læs evt. her: http://www.amtsgym-sdbg.dk/dat/pdf/
Avatar billede majsmarken Nybegynder
09. juni 2005 - 10:37 #2
PS: pt. modtager vi ikke automatisk E-mail fra Eksperten - derfor minimum af (retur)support...
Avatar billede hcma Novice
10. juni 2005 - 10:35 #3
Åbn FP -> Importer word-filerne til dit websted -> lav f.eks. en downloadside (kald den f.eks. downloads.htm) -> skriv de forskellige tekster du vil have til de enkelte downloads -> link så til dit word dokument(er) -> upload så det hele (incl. dine word dokumenter) og vupti :o)  nu kan dine "brugere" gå ind på din downloadside, klikke på et link og nu får de så valget mellem at gemmer eller åbne direkte ;o)
Avatar billede casper_rf Nybegynder
05. august 2005 - 13:52 #4
hehejje
Avatar billede hcma Novice
05. august 2005 - 14:09 #5
casper_rf  >>  fik du løst problemet?  du lukker bare spørgsmålet uden forklaring !