Avatar billede claus83 Nybegynder
07. juni 2005 - 17:50 Der er 5 kommentarer

Bigdating.dk skal online!

Hej..

Jeg vil til at starte en datingsite som er for store/tykke mennesker det findes der nemlig ikk derfor tror jeg det godt kunne blive et stort site. Jeg har købt et datingsite Kan ses her http://www.mbc-design.dk/dating1/index.php for at der kan komme penge i kassen kan man starte med at lade folk donere penge når de føler sig godt behandlet. Når der er nok profiler evt. 2000 kunne man lave det sådan at man får en plusprofil mod betaling af 20kr om mådenen eller såan noget.
Det jeg søger er en person der er super god til php programmering og design, og som brænder for sådan et datingsite/projekt. Er det dig hører jeg meget gerne fra dig måske os du har en anden ide om hvordan man kunne få sådan et site i luften.

Mvh.

Claus Munster
claus@snyd.dk

Reklame for bigdating kan vi starte med at lave på mit andet site snyd.dk ja ja ved godt sitet ser kedeligt ud, men er igang med at få lavet et super cool snyd.dk 2.0
Avatar billede zeroaim Nybegynder
07. juni 2005 - 21:34 #1
Hejsa

Altid spændende når "en ny båd søsættes". Er selv iværksætter og har arbejdet med iværksææteri i mange år efterhånden. Så hvis du er interesseret i et samarbejde/en sparings partner (en skulder at grænde på) :-) så sig til, så tager vi en snak om det. Jeg har et godt og altid voksende netværk i rygsækken.

Ja jeg udvikler også software, så den del kan vi også snakke om.

Held og lykke med dit projekt

Mvh. Henrik
Avatar billede claus83 Nybegynder
08. juni 2005 - 16:03 #2
Hej Henrik.

Har du et firme site?
Er du god til at programmere i php?
Du kan os skrive til min email bla. om hvorfor du vil være med til at søsætte bigdating.dk
Måske skulle vi os være flere personer om at få sitet online og vedligeholdelse.

Mvh.

Claus
Avatar billede peterkopi Nybegynder
08. juni 2005 - 16:04 #3
"Det er her man finder den store kærlighed..!" Jeg tror helt sikket du har fundet en niche her, kigger lige med over skulderen. Held og lykke ;-)
Avatar billede zeroaim Nybegynder
08. juni 2005 - 17:48 #4
Hej

Jeg har ikke et firmasite, da jeg ikke har noget behov for en offentig profil. Jeg udvikler enten for mig selv (og sælger igennem andre kanaler) eller også laver jeg special løsninger med samarbejdspartnere.

Jeg er ikke god til PHP, men det bliver ikke noget problem at varetage den opgave der ligger i det her. Dog vil jeg ikke foreslå PHP til denne løsning (eller til ret mange andre for den sags skyld :-) ), men hvis du allerede har investeret i noget PHP, så er det da muligt at du bør blive ved det.

Jeg har MANGE idéer til et sådan site (har arbejdet lidt med et tidligere), men jeg har ikke haft tid til at gøre noget seriøst ved det. Så nu hvor der er potentiale for et samarbejde omkring det, så lyder det overskueligt, og så er jeg game.

Jeg mener ikke umiddelbart der er behov for flere folk til denne opgave (jeg har jo folk hvis det skulle blive nødvendigt) og jeg er heller ikke sikker på at projektet kan bære ret mange folk (økonomisk).

Nu skal dette selvfølgelig ikke forstås, som et løfte om, at jeg vil indgå i et muligt samarbejde. Det kræver selvfølgelig en væsentligt dybere dialog (face to face) inden vi kan tage den besutning. Men jeg er klart interesseret i at følge op den her dialog.

Mvh Henrik
schultz_madsen@hotmail.com (spammail adr. men jeg skal nok tjekke den)
Avatar billede zeroaim Nybegynder
08. juni 2005 - 17:51 #5
offentig profil = offentlig profil... My bad :-)