Avatar billede rafix Nybegynder
07. juni 2005 - 15:49 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

str på bg billede

Hej,
jeg har problemer med at definere str på et dynamisk bg billede.
Her er koden jeg har lavet:

style="background-image:url(images/produkt/<%=(rsNedsattevarer.Fields.Item("BilledeStort").Value)%>); background-repeat:no-repeat; background-size: 120px;"

kan nogen hjælpe?..
På forhånd tak..
Avatar billede olebole Juniormester
07. juni 2005 - 21:38 #1
<ole>

Du kan ikke sætte størrelse på et baggrundsbillede. Du må prøve at lægge dit billede som et alm. billede i ét lag - og så lægge et andet lag med indholdet ovenpå

/mvh
</bole>
Avatar billede karsten_larsen Praktikant
08. juni 2005 - 13:54 #2
Hvad er det dynamiske ved bg billede? Hvilket det skal være eller et som genereres af bruger/tid/dato etc.

Du kunne tilpasse dit bg-billede afhængig af browserstørrelse 1078*768 brug BilledeStort, 800*600 BilledeLille etc.

:-) Karsten
Avatar billede rafix Nybegynder
20. juli 2005 - 15:59 #3
ok. det er oles svar som jeg har brugt

tak
Avatar billede rafix Nybegynder
02. august 2005 - 10:10 #4
olebole - du skal have point
Avatar billede rafix Nybegynder
08. august 2005 - 15:20 #5
olebole - points ... :)
Avatar billede rafix Nybegynder
09. august 2005 - 22:26 #6
lukker - sig lige til hvis du vil have point for så opretter jeg lige et.
Tak