Avatar billede suss Nybegynder
04. juni 2005 - 10:50 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Afinstallere microsoft.net framework

Jeg har tilsyneladende fået .net framework installeret forkert på en af mine pc'er. Da jeg har andre programmer, der er afhængige af .net, er det "noget" ubelejligt.

Jeg har kørt en repair - uden held. Jeg har slettet cookies, temps, genstartet og geninstalleret.

Jeg kan sagtens geninstallere, men jeg kan stadig finde den "forkerte" .net installation under installerede programmer. Derudover vil Windows update gerne opdatere med sikkerhedspakke og sprogfil hertil, men dette lykkes ikke, da Update kun får øje på den "forkerte" installation. Endvidere er der altså nogle andre programmer, der ikke fungerer af samme grund.

Jeg skal altså have fjernet den "forkerte" installation, men det kan ikke lade sig gøre ved fjern programmer under kontrolpanel.

Nogle kloge hoveder, der har en super løsning for ovenstående?
Avatar billede suss Nybegynder
04. juni 2005 - 10:52 #1
PS. Alt er opdateret på pc'en. Jeg kører Win2000 pro med SP4
Avatar billede gratis Nybegynder
04. juni 2005 - 14:01 #2
Avatar billede suss Nybegynder
30. juni 2005 - 13:35 #3
Jeg har været på ms hjemmeside m.m. Men jeg har selv løst det ved at geninstallere, tømme reg og genstarte - lidt held tror jeg, men tak for indsatsen. Lukker!
Avatar billede gratis Nybegynder
30. juni 2005 - 16:01 #4
fint du fik det til at virke, go sommer ;)
Avatar billede suss Nybegynder
30. juni 2005 - 16:04 #5
I lige måde!