Avatar billede mboen Nybegynder
03. juni 2005 - 01:01 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Der popper en fejlmelding op..

Hejsa..
Håber nogen kan hjælpe mig, før jeg går amok..
Hver gang jeg logger på Msn, kommer der en firkant op, hvor der foroven står "msnmsgr.exe - Indgangspunkt blev ikke fundet.
Nedenunder det står der "Procedureindgangspunktet GetTextExtentPointI blev ikke fundet i DLL-biblioteket MSDART.DLL.

Hvorfor skriver den det og hvordan får jeg det fixet?
Har også det problem at når jeg tjekker min mail i outlook, så er msn logoet i værktøjslinien..
Hjælp mig please..

På forhånd tak.
Avatar billede vejmand Juniormester
03. juni 2005 - 01:26 #1
Ang. msn logoet i værktøjslinien:

I Outlook 2002 fjernes den her:

Funktioner -> Indstillinger -> Andet -> Fjern flueben i "Aktiver onlinemeddelelser........"
Avatar billede gratis Nybegynder
03. juni 2005 - 02:10 #2
Avatar billede nva Praktikant
03. juni 2005 - 09:03 #3
Jeg kan anbefale siderne www.mess.be og www.msgplus.net - dog skal du IKKE sige ja til sponsor komponenter.
Avatar billede mboen Nybegynder
06. juni 2005 - 22:18 #4
synes ikke rigtig der er noget jeg kan bruge på de sider i har givet mig, men tak for hjælpen til jer.. Kan vist lige så godt opgive at få det til at køre..