Avatar billede zhristian Nybegynder
02. juni 2005 - 13:02 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke se mine åbne spørgsmål

Hej,

Jeg kan ikke få adgang/se mine åbne spørgsmål - den viser menuerne, men IKKE spørgsmålene. Det drejer sig om:

http://www.eksperten.dk/spm/619646
http://www.eksperten.dk/spm/619510

Jeg bruger Firefox 1.0.4, men det virker heller ikke i IE :)

Mvh,
Christian Birch
Avatar billede hcma Novice
02. juni 2005 - 13:59 #1
ingen problemer med at se spørgsmålene her
benytter IE 6.0.2900.xxxx
Avatar billede Slettet bruger
02. juni 2005 - 19:34 #2
Samme problem her med de spørgsmål og visse andre som også er blevet nævnt.
Ser sådan ud når siden langt om længe er loadet: www.faelles.net/test/eksp.gif

Jeg også får advarsel om blokering fra 2 X MediaPlex og Doubleclick. Mon IDG leger med dårligt kodede scripts igen?
Avatar billede kenp Novice
02. juni 2005 - 23:27 #3
spinoza -> det er meget normalt de er der jo altid...
Avatar billede screem_brille Novice
03. juni 2005 - 08:12 #4
heller ingen prblemer her, virker både i IE og FF 1.0.3 og deer park alpha (den nye beta version af FF)
Avatar billede zhristian Nybegynder
03. juni 2005 - 13:21 #5
Nu prøvede jeg lige at rydde mine cookies, virker heller ikke.

Nogen officiel løsning på problemet fra Eksperten?
Avatar billede zhristian Nybegynder
06. august 2005 - 19:05 #6
Nånå.