Avatar billede doublejoble Praktikant
02. juni 2005 - 10:45 Der er 2 kommentarer og
2 løsninger

program til hus og have planlægning

Jeg er ved at planlægge et hus jeg skal have bygget, men jeg mangler et godt program til at lave rumplan og til at kunne lave et 3d billede af huset med tilhørende have.
Er der nogen, som har nogen erfaringer med sådan et program.
PS: det er et træhus, så det vil være et stort plus, hvis man kan vælge træbeklædning på ydervæggene.
Avatar billede ferdinand.k Mester
02. juni 2005 - 10:51 #1
Der er et program der hedder FloorPlan og et der hedder SmartDraw, begge kan hentes i en trialversion som du kan prøve af i 30 dage...!
Avatar billede ferdinand.k Mester
02. juni 2005 - 10:53 #2
Avatar billede ferdinand.k Mester
10. juni 2005 - 10:59 #3
hello???
Avatar billede doublejoble Praktikant
16. juni 2005 - 01:18 #4
Hej Ferdinad.k
Undskyld det sene svar - jeg har været væk et stykke tid..
Jeg har valgt et program som hedder punch!pro. Det passer godt til mine behov.
Jeg giver dig pointene som tak for dine forslag.