Avatar billede morten_soegaard Nybegynder
01. juni 2005 - 10:13 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Ideer til firmanavn

Hej alle

Jeg skal til at opstarte en lille "fritids" virkesomhed, hvor jeg skal lave mindre websystemer til firmaer. Det er primært lukket systemer, altså intranet.

Jeg er helt plank med hendsyn til navnet på firmaet. Nogle af jer som har nogle ideer?

Mvh Morten
Avatar billede mobius6 Juniormester
01. juni 2005 - 10:22 #1
intrabuilder.dk

intracreator.com

intranetbuilder.dk

send-flere-penge.dk
Avatar billede morten_soegaard Nybegynder
01. juni 2005 - 11:58 #2
Flere forslag?
Avatar billede mobius6 Juniormester
01. juni 2005 - 12:39 #3
prøv evt at beskrive de værdier er ligger i firmaet og om hvordan du vil positionere dig selv på markedet, det gør det lidt nemmere at skyde sig ind på så :)
Avatar billede trophymanager Nybegynder
01. juni 2005 - 17:34 #4
M3 IZ FR33ZING
Avatar billede mobius6 Juniormester
08. juni 2005 - 10:57 #5
?
Avatar billede trophymanager Nybegynder
09. juni 2005 - 09:44 #6
Det er da et godt navn. Det er vigtigt at skille sig ud fra de milliarder af navne der hedder noget med intranet og builder/creator.. Det er der ingen der kan huske.. Måske noget lidt mindre radikalt end mit forslag men det var kun for at understrege pointen.

Jeg ville foreslå noget der var let at stave til så folk ikke har problemer med at finde adressen på nettet.
Avatar billede mobius6 Juniormester
29. juni 2005 - 07:34 #7
måske det var på tide at lukke spørgsmålet..?
Avatar billede trophymanager Nybegynder
06. juli 2005 - 21:18 #8
Han tænker stadig over W3 12 FR3321N
Avatar billede mobius6 Juniormester
19. juli 2005 - 21:08 #9
bip bip?
Avatar billede morten_soegaard Nybegynder
26. august 2005 - 15:47 #10
Så er jeg tilbage, har ikke lige få tjekket tråden.

Jeg har endnu ikke fundet et navn men jeg holder også på ideen som trophymanager kommer med, at det skal være et kort navn, som folk kan huske.