Avatar billede sjh Nybegynder
31. maj 2005 - 01:38 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Jeg har 2 Messenger

Efter jeg har opdateret til SP2 i windows xp home er der 2 "Windows Messenger" på computeren??
Messenger 4.7 og Messenger 7.0 det er så kun Messenger 4.7 som virker i outlook

Jeg brugte den her da jeg havede SP1:
RunDll32 advpack.dll,LaunchINFSection %windir%\INF\msmsgs.inf,BLC.Remove

og den kunne fjerne Messenger 4.7 men når jeg så installer Messenger 7.0 så kommer den IKKE med i outlook?? hvordan klar jeg den??
Avatar billede gitrian Nybegynder
31. maj 2005 - 09:25 #1
Det er to forskellige programmer. Windows Messenger 4.7 følger med Windows XP SP2, mens MSN Messenger 7.0 skal hentes fra Nettet. Desværre er det vist kun Windows Messenger der virker i Outlook.
Avatar billede sjh Nybegynder
31. maj 2005 - 09:51 #2
hmm det kan jeg så ikke forstå.. i min gamle windows 2000 pro da kunne MSN Messenger 7.0 da godt vises i Outlook..