Avatar billede mymouse Nybegynder
29. maj 2005 - 21:06 Der er 10 kommentarer

ASP VBScript

Hej

jeg har en Apache server på min computer hvor jeg har prøvet
at lave noget med php. Men nu er jeg ved at prøve og lave noget med ASP VBScript, kan det også køre på en Apache server?
Avatar billede arne_v Ekspert
29. maj 2005 - 21:09 #1
Hvis du køber SUN ASP (tidligere Chillisoft ASP).

Ellers nej.

Brug en IIS til ASP.
Avatar billede arne_v Ekspert
29. maj 2005 - 21:16 #2
Avatar billede arne_v Ekspert
24. juli 2005 - 16:42 #3
OK ?
Avatar billede arne_v Ekspert
11. februar 2007 - 18:47 #5
og relevansen for spørgsmålet er ?
Avatar billede thesurfer Nybegynder
11. februar 2007 - 18:59 #6
arne_v> Mit indlæg? At spørgeren åbenbart har svært ved at finde sine gamle spørgsmål.. måske hjælper det med et link og en mail..
Avatar billede arne_v Ekspert
11. februar 2007 - 19:08 #7
forsøger du at bilde mig ind at du kun har smidt den note i et spørgsmål ?

eller tror du at flere emails virker bedre end en ?

jeg synes at det er helt fint at rykke for lidt feedback, men det forudsætter vel
ligesom at det er et spørgsmål som man selv deltager i
Avatar billede thesurfer Nybegynder
11. februar 2007 - 20:53 #8
Ang "et spørgsmål": Nej. Jeg har smidt noten i samtlige af mymouse's spørgsmål.. så kan han (næsten) umuligt sige, at han ikke har fået nogen mails.. med mindre at Ekspertens mailserver strejker igen..

Ang "feedback": Jeg mener ikke at man behøver at deltage i et spørgsmål, for at kunne rykke for noget feedback. At der er behov for feedback, burde være grund nok til at rykke for feedback.

Jeg har f.eks. fulgt spørgsmålet.. Det ville være lidt dumt, at skrive en kommentar, bare for at kunne rykke for feedback, fordi jeg så har deltaget i spørgsmålet.. en lidt kringlet forklaring, men håber at pointen kom igennem..
Avatar billede thesurfer Nybegynder
11. februar 2007 - 20:54 #9
Rettelse: samtlige af mymouse's åbne/ubesvarede spørgsmål
Avatar billede arne_v Ekspert
12. februar 2007 - 00:59 #10
det vil blive ret kaotisk hvis alle futter rundt i diverse tråde og forsøger at håndhæve
diverse uskrevne regler

grundliggende må det vel være en admin/coadmin opgave at futte rundt og håndhæve
de skrevne regler

nå men trods alt lagde du ikke din reminder som et svar !