Avatar billede rollokingo Nybegynder
27. maj 2005 - 21:23 Der er 21 kommentarer

hjælp til virus

hej alle sammen er der nogen der ved hvordan jeg fjerner virussen der hedder w95/bumble
Avatar billede arlet Juniormester
27. maj 2005 - 21:25 #1
Avatar billede rollokingo Nybegynder
27. maj 2005 - 21:27 #2
ja men jeg har ikke norton
og jeg har kørt en stinger men uden held
Avatar billede rollokingo Nybegynder
27. maj 2005 - 21:27 #3
:(
Avatar billede arlet Juniormester
27. maj 2005 - 21:28 #4
Hent og kør denne meget effektive scanner fra Kaspersky : http://www.spywareinfo.dk/download/mwav.exe
Sæt flueben i følgende: Memory, Startup folders, drive, Registry, System folders og Services.
Sæt prik i følgende: All local drives og Scan all files
Og så trykker du på Scan Clean
Det tager lidt over en time at scanne

Hjalp det??
Avatar billede rollokingo Nybegynder
27. maj 2005 - 21:32 #5
prøver lige
Avatar billede arlet Juniormester
27. maj 2005 - 21:54 #7
Sådan er det med snart alle man hjælper herinde....
Avatar billede rollokingo Nybegynder
27. maj 2005 - 21:56 #8
hvad er der galt ??
Avatar billede majsmarken Nybegynder
27. maj 2005 - 21:56 #9
... jeg mente nok at have 'set' <rollokingo> før...
Avatar billede rollokingo Nybegynder
27. maj 2005 - 21:58 #11
nej
Avatar billede rollokingo Nybegynder
27. maj 2005 - 22:04 #12
hvad har jeg gjort galt
Avatar billede rollokingo Nybegynder
27. maj 2005 - 22:08 #13
nu har ´jeg regnet det ud jeg har jo lige fundet ud af hvordan man accepterer hen i kunne da osse lige hjælpe mig med det hvad har jeg ud af ikke og gi point jeg er da glad for at være herinde
Avatar billede arlet Juniormester
27. maj 2005 - 22:17 #14
Så var det jo godt at majsmarken lavde de link, så lærte du også noget idag..
Avatar billede majsmarken Nybegynder
27. maj 2005 - 22:18 #15
Du har oprettet en håndfuld (eller mere) spm. (se i listen: http://www.eksperten.dk/list.phtml?sort=&order=DESC&status_1=on&status_2=on&spm_creator=rollokingo&spm_part=&spm_answer=&find=&engine=exp ) og stort set ikke vendt tilbage med opfølgning på dem selvom der har været flere brugbare kommentarer/svar. Prøv selv at ta' dem en af gangen og lad som om DU havde givet kommentar/svar dertil og så ikke få noget som helst tilbage fra oprindelig spørger...
Ældste fra 30/05 2004 01:14:20 som stadig hænger i "luften" ...

Så "gider" folk jo ikke at kommentere/svar dig en anden gang ...

http://expfaq.1go.dk/
Avatar billede rollokingo Nybegynder
27. maj 2005 - 22:24 #16
ok det beklager jeg, det er fordi jég ikke læste reglerene inden jeg loggede ind og arlet jeg mener at man skal behandle folk som man selv gerne vil behandles jeg har lavet en fejl og det har jeg hermed lært af
Avatar billede rollokingo Nybegynder
28. maj 2005 - 21:11 #17
arlet den der Kaspersky tog en virus men der er en mere den skriver c:/programmer / av personal / infected  / ifaa2ae7.278 contains senature of the worm netsky.p.exlp  og jeg har osse prøvet panda online scan og stinger men der bliver bare blå skærm og så fruser skærmen bare så jeg er nød til genstarte ævævæv
Avatar billede arlet Juniormester
28. maj 2005 - 21:16 #18
rollokingo ->

Jeg gider ikke at være en på din liste over afsluttede spørgsmål, Du har fået link til hvordan du lukker spørgsmålene, så gør det.

Derefter vil jeg meget gerne hjælpe dig videre...
Avatar billede majsmarken Nybegynder
31. maj 2005 - 08:24 #19
<arlet> Hørt!!!
Avatar billede rollokingo Nybegynder
01. juni 2005 - 04:11 #20
nåå jeg vidste ikke at jeg skal markere svarene . nu blev jeg det klogere
Avatar billede rollokingo Nybegynder
01. juni 2005 - 04:35 #21
så skulle det være i orden gider i ikke lige og tjekke om det er ok
og jeg undskylder