Avatar billede huset Praktikant
26. maj 2005 - 10:04 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Manglende mails?

Er jeg den eneste der stadig har dette problem.

Modtager ca. kun 50% af dem jeg burde, og der er håbløst at fyldføre sin support!
Avatar billede hcma Novice
26. maj 2005 - 10:07 #1
du er ikke den eneste, og jeg gider ikke mere opsøge nye/gamle tråde, men svarer kun på dem jeg får mails på. Det må dog lige siges, at det er blevet meget bedre i de sidste par dage.
Avatar billede huset Praktikant
26. maj 2005 - 10:10 #2
Yep lidt bedre, men stadig ikke godt nok til man har et overblik over hvor man støtter IDG's medlemmer!!
Avatar billede huset Praktikant
26. maj 2005 - 10:20 #3
Sørme om ikke man fik en dårlig karma kort efter denne tråd blev opretter *GH*
Avatar billede hcma Novice
26. maj 2005 - 10:29 #4
skal du ikke være ked af. der er mange som har fået uprovokeret dårlig karma i den sidste tid.
Avatar billede huset Praktikant
26. maj 2005 - 10:32 #5
Er også 220% kold i den dettil indrettet :D

Kan kun se frem til UniteIT er klar, og håber mange følger efter!
Avatar billede huset Praktikant
26. maj 2005 - 10:33 #6
dettil = dertil :D
Avatar billede huset Praktikant
26. maj 2005 - 11:50 #7
Vupti og der kom sandelig også en anmeldelse for

Citat anmeldelse
Manden har svært ved at forstå reglerne omkring bruger navne (mht ikke at lave dem om til nedladende ord) http://www.eksperten.dk/spm/557061

Igen formår ekspertens brugere at trække sitet yderligere ned :D
Avatar billede johnstigers Seniormester
26. maj 2005 - 12:15 #8
LOL!!!
Hvad tænker vedkommende på i den anmelselse???
Avatar billede huset Praktikant
26. maj 2005 - 19:44 #9
.