Avatar billede choco Nybegynder
26. maj 2005 - 09:25 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

tryk enter i combobox

Hvad er det lige jeg gøre galt??
jeg har en toolstrip sat ind hvor i jeg har indsat en combobox.
jeg vil gerne kunne trykke enter i den.

jeg ligger den her kode ind i toolstripcombobox1_keydown
If e.KeyCode = Keys.Enter Then
    MsgBox("hej")
End If

den går ind og læser den her line hvis jeg trykker på alle andre taster end lige enter.

trykker jeg enter går den ind og læser på: toolstripcombox1_click

hvis jeg sætter en combobox ind uden for toolstrip så virker det helt fint...

er der noget jeg har glemt at slå til eller fra eller hvordan hænger det sammen???
Avatar billede choco Nybegynder
26. maj 2005 - 11:21 #1
Siden der ikk er nogen som kommer og hjælper er det fordi jeg er det forkerte sted eller er det fordi jeg ikk er den eneste der ikk kan finde ud af det???

Håber på i lige gider svare!!!
Avatar billede bernhof Nybegynder
10. juni 2005 - 11:51 #2
Det er vel fordi der her er tale om Visual Studio 2005? Der er nok endnu ikke så mange der kan hjælpe dig med det endnu, da der kun er udkommet en beta. Den endelige version udkommer en gang i november.

Måske netop af samme grund (VS 2005 er i beta-udgave) virker hændelsen ikke helt efter hensigten. Jeg kan ikke umiddelbart hjælpe dig med dit problem, men man kan jo håbe på, at der er rettet op på det i den endelige version.
Avatar billede choco Nybegynder
14. juni 2005 - 20:13 #3
det er skam ikk fordi det ikk virker... det er bare mig der ikk ved hvad kode jeg skal bruge... og jeg spurgte et andet sted og de siger det liner vb.net kode så derfor spurgte jeg her... men okay... så må jeg nok heller vente lidt inden jeg spørger...
Avatar billede choco Nybegynder
15. februar 2010 - 16:46 #4
lukker