Avatar billede steelman Novice
25. maj 2005 - 21:08 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Ny kategori "IP-telefoni"

Hej,

Er det ikke ved at være på tide, at få oprettet en kategori til snak om IP-telefoni?

:-)
Avatar billede NanoQ Nybegynder
26. maj 2005 - 07:06 #1
Hvor mange spørgsmål vedrørerende ip-telefoni ser man i dag? :)
Avatar billede steelman Novice
26. maj 2005 - 17:40 #2
Jeg syntes ellers det er et emne som kommer flere og flere spørgsmål omkring...
Avatar billede simonvalter Praktikant
26. maj 2005 - 17:47 #3
jep de er begyndt at dukke op regelmæssigt og der vil uden tvivl komme flere.
Avatar billede arne_v Ekspert
26. maj 2005 - 20:49 #4
tæl op hvor mange spørgsmål der er om måneden

post statistikken her og email den til admin/IDG

og kryds fingre
Avatar billede neoman Novice
08. juli 2005 - 22:25 #5
Så fandt jeg stedet til at stille "forslag" - havde nøjagtigt samme spørgsmål (som jeg fik anbragt i en forkert rubrik) http://www.eksperten.dk/spm/631446 og lukket nu.

Mht til spørgsmål om IP-telefoni : se på det spillevende forum på www.musimi.dk samt  dk.teknik.telefoni.ip mange af emnerne kunne være til glæde for andre.
Avatar billede steelman Novice
13. marts 2007 - 10:14 #6
lukket