Avatar billede blackfinger Nybegynder
25. maj 2005 - 20:32 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Compaq Armada 1750 comport og bios problemer

Hej alle. Har købt den brugt og kan ikke få comporten til at virke på trods af at enhedshåndtering viser at denne enhed fungerer korrekt, Hvad kan det være? Vil gerne ind i bios for at se om comporten skulle være disabled.
Det kan jeg bare ikke finde ud af, har snart slidt F10 tasten op. HJÆLP er der nogen der har nogle tips?
Avatar billede screem_brille Novice
25. maj 2005 - 20:49 #1
prøv med DEL tasten, eller F1 / F2
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
25. maj 2005 - 20:54 #2
Prøv at opdatere bios på den:
http://h18007.www1.hp.com/support/files/Armada/us/download/7919.html

Det ER F10 tasten på den model, men hvis hardisken er blevet ompartitioneret er den lille partiotion der indeholder setup programmet til bios sikkert blevet slettet.
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
25. maj 2005 - 20:56 #3
Jeg mener det er denne diskette, der kan genskabe den lille partition:
http://h18007.www1.hp.com/support/files/Armada/us/download/8093.html
Avatar billede blackfinger Nybegynder
29. maj 2005 - 15:00 #4
Hej Jeg har ikke fået det prøvet da jeg ikke har diskettedrev. Men det lyder rigtigt. Hvordan er det nu at jeg giver point?
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
29. maj 2005 - 15:13 #5
Jeg lægger et svar, og du kan så markere mit navn nede til venstre og trykke accepter-knappen.
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
29. maj 2005 - 15:26 #6
Takker for point :)