Avatar billede card Nybegynder
24. maj 2005 - 11:58 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

'Lig med' -tegn i html emails, asp, cdonts fra B-One

I alle mine emails er der et '=' tegn i slutningen af emailen... Hvordan kommer jeg af med det???
Avatar billede cpufan Juniormester
24. maj 2005 - 12:37 #1
du må ha' tilføjet det i din kode,
smid koden op, så vi kan se hvordan mailen bliver dannet.
Avatar billede card Nybegynder
24. maj 2005 - 12:44 #2
Jeg kan se andre har det samme problem ref.: http://eksperten.dk/spm/401509
Men deres løsninger virker desværre ikke. Jeg kan desværre ikke lægge koden op :-(
Avatar billede submann Nybegynder
24. maj 2005 - 13:17 #3
Uden kode bliver det noget svært at hjælpe dig...
Avatar billede card Nybegynder
24. maj 2005 - 13:34 #4
Problemet ligger ikke i koden - se spm http://eksperten.dk/spm/401509 - men i løsningen. Tilsyneladende kommer "=" tegnet hvis man bruger eks. æ,ø og å.
Server.HTMLEncode fjerner hele formateringen og det er jo ikke meningen med en HTML e-mail. En replace-løsning har ikke virket for mig endnu... hvilke specielle tegn skal fjernes?
Avatar billede card Nybegynder
22. juni 2005 - 23:48 #5
ja den kom jeg ikke så langt med...
Avatar billede card Nybegynder
30. januar 2011 - 14:36 #6
Fejlen lå i at One.com anvender Sun ASP, som havde denne bug.