Avatar billede newyork Nybegynder
23. maj 2005 - 22:21 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Ny SMTP-server-adresse?

Hej

Jeg er ved at overflytte mine mails fra hotmail til gmail, men så kræver det at jeg har en smtp-server-adresse. Problemet er nu at den jeg har fået opgivet(gsmtp171.google.com) ikke virker. Programmet jeg bruger kan i hvert fald ikke logge på den.

Mit spørgsmål er nu: Er der nogen som kender en adresse man kan bruge og som virker?

Jeg har også selv lavet en server, men den vil ikke sende mine mails til min nye adresse. Hva tror I progblemet er?
Avatar billede per-olof Nybegynder
23. maj 2005 - 22:34 #1
smtp.mail.dk hvis du bruger TDC
Avatar billede per-olof Nybegynder
23. maj 2005 - 22:49 #2
Du skriver og "Jeg har også selv lavet en server, men den vil ikke sende mine mails til min nye adresse. Hva tror I progblemet er?" Kigge på http://www.eksperten.dk/spm/526677
Avatar billede per-olof Nybegynder
29. maj 2005 - 13:09 #3
Og ?
Avatar billede newyork Nybegynder
08. juni 2005 - 15:56 #4
jeg kunne ikke finde ud af det.. men nu er det også lige meget
Avatar billede newyork Nybegynder
24. juni 2005 - 17:25 #5
så lukker jeg spørgsmålet