Avatar billede fagghunter Nybegynder
23. maj 2005 - 15:13 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Design af ny "hp kode/design firma"

ey ;)

Jeg vil gerne have noget konkret feedback på dette design:

http://neutralize.frac.dk/spectrum.jpg

Jeg har valgt at kalde det spectrum designs, fordi jeg kan godt lige noget space agtigt :D

/SiZanX aka fagghunter
Avatar billede Slettet bruger
23. maj 2005 - 15:26 #1
Jeg synes det er meget flot, vil dog gerne se det med noget rigtig indhold, da det pt. er lidt kedeligt, gråt og hvidt, med sort tekst.
Jeg tror nogen bilelder i content området ville give meget liv på siden og mere spændende.

Det er dog et flot topbanner du har og selve det futuristiske i designet er også meget godt. Måske lidt synd at siderne bare er grå, der kunne man godt skabe noget liv med nogen streger eller en smal skygge af en art.

Indtil videre dog godt på vej....
Avatar billede mjl Nybegynder
23. maj 2005 - 18:53 #2
Kanon hurtige 30 points - hvis vi andre, inden for lad os sige 20 min. ville ha' givet vores kritik, ville det så være irriterende at vente på? He he...