Avatar billede buzz Nybegynder
29. oktober 1999 - 09:53 Der er 36 kommentarer og
1 løsning

FAKER KOM FRIT FREM

KOMMENTAR:

Når sådan en idiot til ’UNDEAD’ pludselig faker sig til tops…. bliver man nødsaget til at stille sig selv det spørgsmål, er han den eneste på top 10’en der er en faker.

Jeg tror at vores kære ADMIN har et stort ’hul’ et eller andet sted, som et eller flere...? fjolser benytter sig af.

Det er synd at de personer som har arbejdet sig til en plads på top 10’en, bare får fingeren af visse andre her på eksperten.

ADMIN hvad med at lave en faker top 10.

Avatar billede jay Nybegynder
29. oktober 1999 - 09:55 #1
HØRT!!
Avatar billede ziber Nybegynder
29. oktober 1999 - 10:03 #2
bestemt, snydere er overalt, så det skulle være meget underligt, hvis der kun findes EN ENKELT herinde...

groft
Avatar billede bjarte Nybegynder
29. oktober 1999 - 10:10 #3
garantert noen som kanskje benytter seg av flere brukernavn for eksempel,...
De som faker bør ignoreres helt.
FAKER TOPP 10 vil jeg ikke stemme for, for da vil det til slutt ikke bare være 10-20 fakere, men 200-300!
Da er ikke eksperten det den skal være.

Man burde "banne" e-mail til bruker. Da må bruker registrere ny e-mail for nytt brukernavn.
Avatar billede mora Nybegynder
29. oktober 1999 - 10:49 #4
Ja, og der findes kun et par mia. email services på nettet???
Avatar billede wip13 Nybegynder
29. oktober 1999 - 11:23 #5
hmmm, vi havde da gang i en liste over fakere på et tidpunkt.....*søger lige efter den*
Avatar billede jay Nybegynder
29. oktober 1999 - 11:41 #6
wip13>> hvis du ikke skulde finde listen, så kunne vi jo passende starte her.

FAKERE:
        undead
Avatar billede jay Nybegynder
29. oktober 1999 - 11:42 #7
Hovsa... skulle, selvfølgelig
Avatar billede one Nybegynder
29. oktober 1999 - 13:26 #8
jeg vil nok også sige  det, det er utroligt svært at se hvem som har oprettet multibrugere, altså  så der er nærmest to måder at snyde på lige nu  give point til sig selv med sin anden bruger og  et eller andet med  at svare på sine egne 0 point spørgsmål. Det med at oprette multibrugere kan man selvfælgelig ikke holde styr på  men når man ser et fjols som undead  som har svaret på  7 af sine egne spørgsmål  6 * 0 og 1 * 5000 hvordan kan det give  21500 ?

ADMIN det kan da ikke være rigtigt at da ?:-)  lavede det samme nummer, at fejlen så ikke blev rettet, hvordan skal vi efterhånden kunne være på eksperten når der er fejl over det hele enten er det med e-mail ellers er det med point osv.  FÅ EN HJÆLPER

Andreas
Avatar billede buzz Nybegynder
29. oktober 1999 - 13:29 #9
ADMIN du kan få hjælp på Eksperten.... :-) www.eksperten.dk
Avatar billede one Nybegynder
29. oktober 1999 - 13:32 #10
buzz>>>  ja det ved han jo sikkert godt,    her er noget vidre til min ting ovenover,  havde admin ikke en hjælper inde fra JFL istarten?  hvis man kigger på nogen af de tidlige spørgsmål  så man  tit  ADMIN og JFL svare på spørgsmålene?  hvro er jfl blevet af  ?

Andreas
Avatar billede skjoldby Nybegynder
29. oktober 1999 - 13:58 #11
Bjarte har sgu ret.
Det vil bare overbelaste Eksperten ved at bruge tid og plads på fakere. Det er en skide god ide det med e-mail. -Også selvom det er nemt at lave nye e-mails hos f.eks. hotmail og yahoo, for det er jo spørgsmålet om fakerne synes det er besværet værd at oprette nye e-mail kontier.

Det bedste vi lovlydige brugere kan gøre er at anmelde disse fakere til admin, så må det være op til ham hvad der skal ske med dem.

skjoldby
Avatar billede nico Nybegynder
29. oktober 1999 - 14:32 #12
Hvad med at lave IP´en offentlig?
Avatar billede buzz Nybegynder
29. oktober 1999 - 14:55 #13
one>>> det var jo' en joke.. det med hjælp fra eksp...!
Avatar billede buzz Nybegynder
29. oktober 1999 - 14:58 #14
Hvornår kommer kommentarerne fra dem på top 10'en
Avatar billede jumper Nybegynder
29. oktober 1999 - 15:29 #15
Undead skal da helt klart slettes herinde fra. Han/hun gør det jo slet ikke sjovt fo os andre at være herinde.

/Thor
Avatar billede wip13 Nybegynder
29. oktober 1999 - 18:38 #16
Hey piger kik lige her:
http://www.eksperten.dk/spm.asp?id=6222
(hvis i ikke har set det....)
Avatar billede mora Nybegynder
29. oktober 1999 - 18:52 #17
Jeg går bestemt IKKE ind for at vise vores IP!!!
Når der er fakers er der sikkert også hackers, og jeg har ikke lyst til at blive offer, hvad med dem der kobler op gennem firme forbindelse???
Avatar billede skjoldby Nybegynder
29. oktober 1999 - 18:58 #18
Prøv at se her:
http://www.eksperten.dk/spm.asp?id=6225
Han prøver at få Cyberesben ned med nakken.
Avatar billede wip13 Nybegynder
29. oktober 1999 - 19:33 #19
se også:
http://www.eksperten.dk/spm.asp?id=6227
http://www.eksperten.dk/spm.asp?id=6226
?????
Har alverdens fakere startet en form for kult-optagelses-ritual her på eksperten.dk??
Avatar billede skjoldby Nybegynder
29. oktober 1999 - 19:40 #20
Hvor er det dog synd at sådan et fedt sted som Eksperten skal blive ødelagt på denne her måde.
Avatar billede wip13 Nybegynder
29. oktober 1999 - 19:42 #21
nu er undead røget af top10
Avatar billede jumper Nybegynder
29. oktober 1999 - 22:12 #22
undead ligger statid på top10, lige over mig!

helt ærligt admin, hvad med at lave co-admins herinde? Jeg vil gerne melde mig som co-admin og hjælpe med at holde styr på eksperten.dk!

/Thor
Avatar billede wip13 Nybegynder
30. oktober 1999 - 08:38 #23
ups ja det gør han sq.
Avatar billede geeeet Nybegynder
16. november 1999 - 23:41 #24
co-admins lyder som en fed ide...

Avatar billede one Nybegynder
16. november 1999 - 23:48 #25
ja men hvem skal det være  og hvordan skal admin holde øje med dem???
Avatar billede skjoldby Nybegynder
16. november 1999 - 23:53 #26
lige mine ord...
Avatar billede geeeet Nybegynder
16. november 1999 - 23:54 #27
ADMIN skulle være den eneste som kunne oprette co-admin, efter anbefalinger af andre co-admins...

Der vil selvfølgelig altid kunne fuskes her på eksperten, men dette kunne måske formindske det...

apropos fakere, så kig lige her http://www.eksperten.dk/spm.asp?id=7196
Avatar billede geeeet Nybegynder
17. november 1999 - 00:07 #28
Så evt. en måske-faker-liste som kun co-admins kan se og holde lidt ekstra øje med...
Avatar billede one Nybegynder
17. november 1999 - 00:10 #29
heheh jeg vil gerne være  co-admin  jeg er på eksperten ca 10 timer om dagen
Avatar billede one Nybegynder
17. november 1999 - 00:11 #30
fra ca. klokken  15-06

well ok  9 timer da
Avatar billede geeeet Nybegynder
17. november 1999 - 00:24 #31
one --> Det her er nok noget for dig ;-)8-<

http://www.geekstuff.com
http://www.nerdgear.com

hæhæ
Avatar billede one Nybegynder
17. november 1999 - 00:44 #32
hehe  hvorfor dog det jeg er ikke nørd (;  men jeg ville ønske det.  (;
Avatar billede geeeet Nybegynder
17. november 1999 - 00:50 #33
9 timer om dagen på eksperten!!!

Ikke nørd!!! Hvad er det i den historie der ikke lige hænger sammen !!! :-)8-<
Avatar billede geeeet Nybegynder
17. november 1999 - 00:51 #34
DU kan give linksene videre til din ven cyber-e
Avatar billede bjarte Nybegynder
17. november 1999 - 09:50 #35
hmm... jeg kunne kasjje også tenke meg det.... men da måtte noen betale telefonregningen min.....
Avatar billede one Nybegynder
17. november 1999 - 12:52 #36
geeeet>>  når jeg tænker over det kan du så ikke lige fortælle hvad en nørd er og hvorfor jeg er det ??? jeg har altid eet browser vindue åbent med eksperten så at jeg kan være med på de nyeste spørgsmål, jeg har bare ikke været så aktiv med at svare her på det sidste fordi at jeg er, ved at udarbejde et par sider.

Andreas

ps  glæder mig til at høre din kommentar geeeet
Avatar billede geeeet Nybegynder
17. november 1999 - 17:26 #37
Man må helt klart kunne komme i kategorien nørd hvis man er på nettet 9 timer om dagen.

Ordet nørd skal ikke opfattes negativt, da man er nørdet hvis man interesserer sig HELT VILDT MEGET for et eller andet, og det er jo kun godt at man har nogle interesser...