Avatar billede thbala Nybegynder
17. maj 2005 - 17:32 Der er 3 kommentarer

billedets adr. til udklipsholder

hvordan laver jeg et program der sørger for at kopiere adressen på et billede over i udklipsholderen når man klikker på det i IE?
Avatar billede stone Forsker
18. maj 2005 - 08:22 #1
bruger du TWebBrowser, eller er det en funktionen udenfor dit program du ønsker den funktion
Avatar billede stone Forsker
18. maj 2005 - 08:24 #2
søvnen ud af øjnene prøver lige igen

bruger du TWebBrowser eller er det en funktion du vil bruge udenfor dit program.
Avatar billede thbala Nybegynder
18. maj 2005 - 08:31 #3
det bedste ville være hvis den kunne køre udenfor mit program.. men jeg er ikke vildt skarp i programmering så hvis det er meget besværligt er det i orden hvis den bare skal køre indenfor en TWebBrowser