Avatar billede vistodk Nybegynder
16. maj 2005 - 19:33 Der er 4 kommentarer og
2 løsninger

Loader det hurtigt nok

Hej.
Jeg har skrevet mit eget lille simple SEO-CMS i PHP, men vil lige se hvor hurtigt i syntes det loader - er det godt nok (forum er ikke med i CMS)

http://lovlig-streetrace.dk
Avatar billede Slettet bruger
16. maj 2005 - 19:35 #1
ja det gøre den.. lige før lidt for hurtig :P
Avatar billede mnt Nybegynder
16. maj 2005 - 19:39 #2
Nej det gør den ikke, taget i betragtning at der kun er ét lille billede, og alt andet er html..
Avatar billede vistodk Nybegynder
16. maj 2005 - 19:44 #3
det er ikke html - der er faktisk ikke et eneste HTML dokument på den side - den henter det fra en Mysql database + den syndikere nyheder fra forumet via JS
Avatar billede thesurfer Nybegynder
16. maj 2005 - 19:51 #4
Var lige oppe på 4 sekunder, med en 512kbits.. ellers plejer den at ligge på 1-2 sekunder..
Avatar billede vistodk Nybegynder
16. maj 2005 - 20:38 #5
mnt - du får ikke fund point fordi du troede det var ren html :-)
Avatar billede Slettet bruger
16. maj 2005 - 20:42 #6
vistodk om det er dig der ikke selv forstår hvad du laver, eller om det er fordi du ikke er klar over hvad html er, ved jeg ikke, men hele din hjemmeside er skrevet i html.

At du henter dit html fra et andet site, gør jo bare dit site endnu langsommere.

<!DOCTYPE HTML PUBLIC "-//W3C//DTD HTML 4.01 Transitional//EN">
<html>
<head>
<title>Lovlig Streetrace - det kommer snart til DK</title>
<meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=iso-8859-1">
<meta name="description" content="lovlig street-race.dk er en side hvor vi kan se hvor der kan køres ræs.  Vi støtter etableringen af en dansk quatermile stribe " >
<meta name="Title" content="Lovlig Streetrace - det kommer snart til DK<" >
<meta name="Keywords" content="streetrace,street race,street-race,street racing,racing,street,billøb,dtc,videoklip," >
<link rel="stylesheet" href="gfx/stl.css" type="text/css">
</head>

Er i hvert fald hvad jeg vil kalde html.
Endnu en fejl er at du ikke angiver et dtd-link, men du skal nok oprette et par nye tråde for at kunne lave dit _html_ valid.