03. april 2001 - 14:57 Der er 18 kommentarer og
1 løsning

Counter-strike

Når jeg går ind i internet games, væljer ern server, trykker join game, og når den begynder alt build server så vil den aldrig gå ind i spillet første gang jeg skal altid gå ind i det to gange. altså join game den builder og Done precasing er ferdig siger den server timed out. så kan jeg ikke gøre sån at den kan gå ind i det første gang ver gang.
Avatar billede nomiz Nybegynder
03. april 2001 - 15:02 #1
Afinstallér ALT. Installer fra CD\'en og download følgende updates, og installer dem.
Grunden til at den gør det, er at HL er belvet modificeret for meget, og det kan den ikke lide! Derfor skal du starte på ny!

http://download.jubii.dk/cs/csv11full.exe

http://download.jubii.dk/cs/hl1106.exe

/vh
Simon
Avatar billede imp Nybegynder
03. april 2001 - 15:05 #2
normiz svar lyder meget fornuftigt :)
03. april 2001 - 15:06 #3
ja
Avatar billede nomiz Nybegynder
03. april 2001 - 15:08 #4
:o)
Avatar billede imp Nybegynder
03. april 2001 - 15:14 #5
Men alt efter hvad for en forbindelse du har, nicolai, så kommer det altså til at tage en KRIG at downloade de 100 MB eller hvad de nu fylder tilsammen, de to patches. Men jeg tror ikke der er nogen bedre måde at gøre det på!
Held og lykke :)

(Tag evt lige og tjek om du skulle have fx cs1.0 på en cd-rom el.lign. Det kunne spare dig for meget tid)
Avatar billede carsten_lusk Nybegynder
03. april 2001 - 15:15 #6
hvis du vil ha\' et godt råd til online gaming så brug gamespy, den kan sortere counter-strike fra hl, og de andre, samt finde bestemte baner

http://www.gamespy.com/software/
04. april 2001 - 20:24 #7
en der ved hvor jeg kan downloade 1.0.0.4 henne

nicolai
Avatar billede master_nemo Nybegynder
04. april 2001 - 20:42 #8
www.fileplanet.com
www.planethalflife.com

check lige først fileplanet da de har ALT! til ALLE spil :o).....(næsten da)

/MN
Avatar billede LNG.DK Novice
05. april 2001 - 09:14 #9
Lige en kommentar til Carsten Lusks indlæg, Gamespy er genialt, og simpelt at sætte op. Skriv et indlæg her på siden hvis du er i tvivl om hvordan.
05. april 2001 - 22:26 #10
mit spørgsmål gik faktis ud på om i kunne hjølpe med at den gik ind på serveren første gang den begynder at BUILD SERVER for jeg skal altid gør det to gange TRALS

håber i kan hjælpe (Ved ikke om det er opsætningen)

Nicolai
Avatar billede nomiz Nybegynder
05. april 2001 - 22:28 #11
Jo, vi kan godt hjælpe! Du skal installere forfra, det er det der er i vejen! Gør som jeg sagde i starten, og det skulle meget gerne virke!
Avatar billede nomiz Nybegynder
05. april 2001 - 22:28 #12
...og det staves TRÆLS.. hehe
05. april 2001 - 22:31 #13
det er ikke det for det har jeg prøvet HE HE..
Avatar billede dalzki Nybegynder
05. april 2001 - 22:35 #14
Brug Counter-Strike.net

.::DalZki
05. april 2001 - 22:36 #15
hvad skulle det hjælpe

Nicolai
Avatar billede dalzki Nybegynder
05. april 2001 - 22:36 #16
Nej brug www.counter-strike.dk der kan du gå dennem Opasia.dk hvilket er hurtigst i dit tilfælde..!!

.::DalZki
Avatar billede dalzki Nybegynder
05. april 2001 - 22:37 #17
Dennem = gennem ;-)
05. april 2001 - 22:37 #18
hvad skal jeg bruge det til MAN
04. maj 2001 - 18:32 #19
Buhhh