Avatar billede sim00n Praktikant
15. maj 2005 - 14:15 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Søger programmør

Hey. Jeg, og 2 andre skal til at lave et nyt fansite til www.Habbohotel.dk

Vi skriver ikke al information her da der allerede er nogle konkurrenter som har hugget vores idéer fordi de havde fået for meget at vide :)

Men jeg kan sige så meget at der skal være et login system med en del funktioner..

Vi kan diskutere pris enten over msn eller email. Kontakt Mikkel (som leder dette projekt) på kaspardalgas@hotmail.com

Den som vi får lavet en aftale med får også 200 points ;)
Avatar billede elskermad.dk Nybegynder
15. maj 2005 - 14:23 #1
så er der ingen betaling ;) enten point eller monetter!
Avatar billede sim00n Praktikant
15. maj 2005 - 14:46 #2
"Vi kan diskutere pris enten over msn eller email."

Så jo, der er betaling.. Prøv at læs mere nøje inden du skriver.
Avatar billede dmcn Praktikant
15. maj 2005 - 14:48 #3
Hvad elskermad.dk påpeger er, at er der penge i opgaven, må der ikke tildeles point.
Avatar billede sim00n Praktikant
15. maj 2005 - 14:50 #4
Nå... Jamen så beholder jeg da bare selv pointsne... Intet problem i det..
Avatar billede Slettet bruger
21. maj 2005 - 19:18 #5
mtt@scud.dk - du er velkommen til at kontakte mig og give mig nogle flere oplysninger om projektet.

Hvad skal i have hjælp til?
Avatar billede fun22 Nybegynder
24. maj 2005 - 19:10 #6
Du kan også kontakte mig på msn: jtp@home2.gvdnet.dk

Har programmeret i asp i to år og har lavet en del sider..

Mvh
Jesper
Avatar billede sim00n Praktikant
28. maj 2005 - 00:34 #7
Vi søger ikke længere..