Avatar billede dknsj Nybegynder
14. maj 2005 - 13:26 Der er 1 kommentar og
1 løsning

jeres mening

Hej.
Jeg har envidere de sidste par måneder lavet et community, hvor man kan en masse forskelige ting. Jeg har derfor i sinde, at bede om jeres mening om siden, i kunne evt. også komme med ideér..

Der er nogle enkelte fejl i det der hedder vennebog og dagbog, de er ikke rettet internt endnu, men det kommer senere.

Designet skal snart skiftet ud.

Alle point bliver delt ud til folk som kommer med: forslag; meninger og kommentare..

Siden hedder www.styke.dk
Avatar billede dknsj Nybegynder
14. maj 2005 - 13:47 #1
Lukker
Avatar billede mikker Nybegynder
16. maj 2005 - 18:02 #2
20 minutter gav du det...

Jeg vil nu brokke mig lidt alligevel :o)

Kig siden igennem engang, noget af eksten bliver 'klippet af' til højre.

Designet kan jeg nu meget godt lide.

Min overall mening: 'ÅH nej, endnu et site hvor man kan chatte.'

- Mikker