Avatar billede cybermike Nybegynder
03. april 2001 - 10:25 Der er 119 kommentarer og
1 løsning

Points

For nu lige at gøre uret til ret og løse alle problemer og afskaffe alle fjendskaber henviser jeg til  http://www.eksperten.dk/spm/59802 og deler points ud til alle som selv mener at de har fortjent det.
Avatar billede jdaugaard Nybegynder
03. april 2001 - 10:30 #1
Hvorfor i denne kategori???
Avatar billede kee.... Nybegynder
03. april 2001 - 10:30 #2
Så var det man skulle bede om ref til samtlige der får points *griner*

J/K
;o)
Avatar billede kee.... Nybegynder
03. april 2001 - 10:31 #3
jdaugaard

Det er da et programmeringsspørgsmål.. kan du slet ikke se det????

*griner*
Avatar billede nil.dk Nybegynder
03. april 2001 - 10:32 #4
Jeg mener jeg har fortjent alle 2000 points fordi jeg ikke har fået sovet særligt meget i nat, da min datter har feber :o)
Avatar billede Slettet bruger
03. april 2001 - 10:33 #5
Det ser ud til at  du har snydt mange mennesker, det kan godt være at dette er et forsøg på at rette op på sagerne, men jeg tror ikke at folk vil se på dig som en retskaffen ekspert, der har rent mel i posen, så næste gang du stiller spm, vil folk måske ikke være helt så venlige.

Du har råbt Ulven kommer for mange gange, hvis du forstår hvad jeg mener.
Avatar billede jdaugaard Nybegynder
03. april 2001 - 10:33 #6
kee....:>

Nååå jo!

Nu er jeg med :-)

Avatar billede kee.... Nybegynder
03. april 2001 - 10:50 #7
Nil..

Hmm.. Jeg er syg og har ikke sovet i snart 5 dage, kan vi ikke dele så?? *griner*

jdaugaard... Godt du er med, vi skulle jo nødig tabe dig på vejen *griner*
Avatar billede kee.... Nybegynder
03. april 2001 - 10:50 #8
Ai.. Jeg blander mig for meget i dag *grin*
Avatar billede nil.dk Nybegynder
03. april 2001 - 10:52 #9
kee >> nej, så har du fortjent dem allesammen ;o)
Avatar billede jdaugaard Nybegynder
03. april 2001 - 10:54 #10
kee...:> Hils Thomas næste gang du ser ham :-)
Avatar billede kee.... Nybegynder
03. april 2001 - 10:54 #11
Nil...

Så blir jeg beskyld for snyd.. det går ikke.. kan du ikke bare ta 100 af den så? *griner*

God bedring med din datter :o)
Avatar billede nil.dk Nybegynder
03. april 2001 - 10:56 #12
kee >> Ok så.. og tak ;o)

Hold op hvor vi flooder dette her spørgsmål...
Avatar billede kee.... Nybegynder
03. april 2001 - 10:56 #13
jdaugaard

Tror nok du ser ham før mig ;o) Men skal da gerne hilse :o)
Avatar billede jdaugaard Nybegynder
03. april 2001 - 10:58 #14
kee:> Det tror jeg faktisk ikke! Jeg har endnu ikke mødt ham! Jeg snakker bare tit med ham, og hørte om jeres historie... Helt kanon :-)
Avatar billede nil.dk Nybegynder
03. april 2001 - 10:59 #15
Historie... må vi høre?

jeg er helt klart tirsdags-sladder-nysgerrig ;o)
Avatar billede kee.... Nybegynder
03. april 2001 - 11:02 #16
jdaugaard

NIX nogen historie herinde :o)

Nil.. Du skal slet ikke være så nysgerrig ;o)
Avatar billede jdaugaard Nybegynder
03. april 2001 - 11:04 #17
kee:> Bare rolig, jeg siger ikke noget.... :-)

Avatar billede nil.dk Nybegynder
03. april 2001 - 11:05 #18
Nå men mon ikke jeg selv kan regnet det ud? ;o)
Avatar billede kee.... Nybegynder
03. april 2001 - 11:11 #19
Nil.. Så skal du da være den første.. Og lad lige mig høre når du har regnet \"noget\" ud, kan jo være jeg kan bruge det *grin*

jdaugaard.. er også halvfarligt i dag.. jeg er LIGE inthemoode *grin*
Avatar billede jdaugaard Nybegynder
03. april 2001 - 12:11 #20
Ah... jeg holder mig i ro så :-)
Avatar billede kee.... Nybegynder
03. april 2001 - 12:19 #21
Can you do that???

J/K :o)
Avatar billede kee.... Nybegynder
03. april 2001 - 12:20 #22
Den var til jdaugaard
Avatar billede parazite Nybegynder
03. april 2001 - 12:21 #23
Alle, der gerne vil høre sladderen om kee.... og Thomas kan kontakte mig på ICQ 27432201. Det er spændende! ;o)

.oO(*LooL* Gad vide hvad kee.... siger)
Avatar billede kee.... Nybegynder
03. april 2001 - 12:22 #24
parazite

*griner vildt* Må jeg os høre???
Avatar billede jdaugaard Nybegynder
03. april 2001 - 12:24 #25
Det rygtes hurtigt kan jeg se...

Jeg har altså ikke fortalt det til nogen!! *g*
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
03. april 2001 - 12:26 #26
Parazite jeg er klar på ICQ - Du fyrer det bare af. Har en kontakt til Ekstra Bladet....
Avatar billede parazite Nybegynder
03. april 2001 - 12:29 #27
kee.... : *hehe* Du ved vist mere om det end de fleste...

nikolajdu : *gnæk* Danmarks nye ASP-Wizkid og ireren - hvad skete der mens vennen hentede cola? :o)
Avatar billede kee.... Nybegynder
03. april 2001 - 12:30 #28
*griner* Tirsdags-sladderen kører... hvordan har du det lige med det cybermike?

Endelig sker der noget... ;o)

Jeg vil sq da os høre...  MOdtager gerne referat på mail *griner*

nikolajdu.. Ja se SÅ kunne det blive spændende ;o)
Avatar billede kee.... Nybegynder
03. april 2001 - 12:32 #29
Jeg må lave et site om det... Nogle der vil bidrage???

;o)
Avatar billede jdaugaard Nybegynder
03. april 2001 - 12:33 #30
parazite:> *LOL* Du har altså også fået historien...
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
03. april 2001 - 12:37 #31
ParaZite - Aj. Så er du ikke en gang på ICQ... Damn. Bliver nødt til at løbe nu, men jeg husker som en elefant og fanger dig senere...
Avatar billede kee.... Nybegynder
03. april 2001 - 12:38 #32
*sætter mig gerne ned og venter på at tdaugaard kommer ind og liiiige forklarer helt hvad det her går ud på*

;o)
Avatar billede jdaugaard Nybegynder
03. april 2001 - 12:46 #33
Shit... :-(

Så vanker der!! :-)

Jeg tror bare at Thomas var meget glad efter at han mødte dig, så glad at han gerne ville dele sin oplevelse med mig (og parazite)
Avatar billede kee.... Nybegynder
03. april 2001 - 12:52 #34
jdaugaard

Er da også helt i orden.. jeg er da bare nys om hvad det lige præcis er i snakker om... Lyder LIDT som om i har flere ting i godteposen en bare et møde *griner*

ref-->
\"Danmarks nye ASP-Wizkid og ireren - hvad skete der mens vennen hentede cola? :o)\"

Jeg er da helt sikkert med på en gang sladder.. også når det handler om mig... ISÆR når det handler om mig... Så kan jeg få lov at bide fra mig..

Medmindre det blir for personligt ;o)
Avatar billede parazite Nybegynder
03. april 2001 - 12:53 #35
kee.... : Arjz... han har faktisk været meget menneskelig. :o)

jdaugaard : Glad er ikke ordet... :o)
Avatar billede jdaugaard Nybegynder
03. april 2001 - 12:57 #36
parazite:> Jeg vælger ikke sige mere! Jeg vil gerne undgå ballade fra begge sider :-)

kee..> Han har været rigtig sød, bare rolig! *g*
Avatar billede nil.dk Nybegynder
03. april 2001 - 12:59 #37
kee >> Jeg troede at du skulle til at arbejde ;o)
Avatar billede parazite Nybegynder
03. april 2001 - 13:00 #38
jdaugaard : Tror også hellere jeg må skrue ned for tastehastigheden... :o)

kee.... : Tjek mail! :o)
Avatar billede kee.... Nybegynder
03. april 2001 - 13:00 #39
Nil
Jamen det gør jeg jo, så godt jeg kan fra denne her sygeseng *griner* Men jeg må da lige følge med i hvad der foregår herinde ;o)

Og skal du ikke et eller andet???
J/K ;o)
Avatar billede nil.dk Nybegynder
03. april 2001 - 13:02 #40
kee >> Jeg har 2 skærme kørende *G*
Avatar billede parazite Nybegynder
03. april 2001 - 13:04 #41
nil.dk : Dual screen? Det er verdens fedeste opfindelse! :o)
Avatar billede kee.... Nybegynder
03. april 2001 - 13:05 #42
nil..
*tsk tsk*
Jeg er SIKKER på du har noget andet at lave end at være herinde alligevel *griner*
Avatar billede kee.... Nybegynder
03. april 2001 - 13:06 #43
parazite.. \"kee.... : Arjz... han har faktisk været meget menneskelig. :o)\"

jdaugaard.. \"kee..> Han har været rigtig sød, bare rolig! *g*\"

Og så synes i det er mærkeligt jeg er nys *griner*

*trækker lige skorpionhalen til mig inden det går ud over en eller anden det ikke skal gå ud over*

*griner*
Avatar billede nil.dk Nybegynder
03. april 2001 - 13:06 #44
parazite >> Det er i hvert fald én af dem... sex er nu bedre *grin*

kee >> Det hedder multitasking *g*
Avatar billede kee.... Nybegynder
03. april 2001 - 13:07 #45
Parazite...

Har fået din mail.. DEN var satme godt reddet *griner* LIGE på målstregen tror jeg
;o)
Avatar billede parazite Nybegynder
03. april 2001 - 13:08 #46
kee.... : *hehe* Og så var der lige den mail du skulle tjekke... *Gg*

nil.dk : *gG* Nejnejnej! Dual screen er MEGET bedre... *hoste* *LooL*
Avatar billede nil.dk Nybegynder
03. april 2001 - 13:09 #47
parazite >> ja ok, men så skal min anden skærm altså også være noget større end den 15\" jeg har som skærm 2 *G*
Avatar billede parazite Nybegynder
03. april 2001 - 13:10 #48
kee.... : *LoL* Synes du? Uhm... tager det som en kompliment til mine fabelagtige diplomatiske evner... ;o)
Avatar billede parazite Nybegynder
03. april 2001 - 13:11 #49
nil.dk : *G* Jeg kører med en 17\" @ 1280 * 1024 og en 15\" @ 1024 * 768... arbejder på at få en 14\" @ 1024 * 768 smidt på også. :o)
Avatar billede kee.... Nybegynder
03. april 2001 - 13:14 #50
nil..

Viiirkelig... Har never ever hørt om multitasking..

*ryster på hovedet* Tak for en brugbar information.. Hvor mange point vil du ha for den?? *griner*

;o)

Parazite... Det har intet at gøre med fabelagtige diplomatiske evner.... det kaldes OVERLEVELSES INSTINKT *griner*
Avatar billede nil.dk Nybegynder
03. april 2001 - 13:26 #51
parazite >> Jeg har en 19\" og en 15\"

kee >> 100 point er nok *G*
Avatar billede cybermike Nybegynder
04. april 2001 - 01:48 #52
spacefis>Jeg er ikke enig men det maa vaere dit prob!

AlleAndre>Imorgen trykker jeg accepter.
Avatar billede parazite Nybegynder
04. april 2001 - 01:51 #53
Du giver virkelig folk mulighed for at melde sig, hva?
Avatar billede nil.dk Nybegynder
04. april 2001 - 01:52 #54
du kan da ikke trykke accepter når der ikke er nogen der har svaret
Avatar billede parazite Nybegynder
04. april 2001 - 02:07 #55
nil.dk : Jojo, spacemaninc har svaret - pyt med at han ikke har haft noget med cybermikes spørgsmål at gøre!
Avatar billede nil.dk Nybegynder
04. april 2001 - 02:09 #56
jamen han får da ikke lov til at beholde de 200 points... de går til admin
Avatar billede parazite Nybegynder
04. april 2001 - 02:10 #57
nil.dk : I DEN grad!
Avatar billede kee.... Nybegynder
04. april 2001 - 10:03 #58
Bare giv mig nogle point... Det bliver en før-julegave til admin *grin*
Avatar billede nil.dk Nybegynder
04. april 2001 - 10:06 #59
me too ;o)
Avatar billede nil.dk Nybegynder
04. april 2001 - 10:07 #60
BTW kee... hils td ;o)
Avatar billede kee.... Nybegynder
04. april 2001 - 10:10 #61
Nil *hi hi*

Ik igen vel *suuk*

I KAN SQ SELV HILSE HAM *griner*

Syns jeg har fortjent at beholde ALLe pointsne efter denne omgang *griner*
J/K
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
04. april 2001 - 10:15 #62
<!-- nøøøj hvor har folk travlt med andres gøren og laden ;o) -->
Avatar billede kee.... Nybegynder
04. april 2001 - 10:20 #63
tdaugaard

Det var du SATME længe om *griner* Vil du ik overtage? ;o) Eller skal vi bare lige lyn hurtigt lave en ignoreknap på dem *grin*
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
04. april 2001 - 10:22 #64
kee....:> tjaa .. der er ingen grund til at blande sig mere end højst nødvendigt *G* og nu klarede du det jo heeelt fint :o)
Avatar billede kee.... Nybegynder
04. april 2001 - 10:25 #65
tdaugaard
Jeg tror Nil, parazite, nOkolajdu og jdaugaard ligger nr 1 i sagen om at blande *griner*

OG LUK så det her spørgsmål...... ;o)
Avatar billede jdaugaard Nybegynder
04. april 2001 - 10:28 #66
He he.. man er vel nysgerrig :-)

Det er hermed slut med at blande sig andre folks privatliv.................. måske *GG*
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
04. april 2001 - 10:30 #67
kee....:> derfor var det heller ikke nødvendigt at jeg blandede mig *GG* (nøøj hvor kan jeg \"kløve ord\" (ord-kløver..) hvis jeg vil..)
jdaugaard:> man hedder vel ikke Daugaard for ingenting, vel ? ;-)
Avatar billede kee.... Nybegynder
04. april 2001 - 10:38 #68
jdaugaard
Hvem er MAN?? Tal for dig selv *Griner*

tdaugaard
Siger du at du er nys? Viiirkelig?? Haaaaal da op *griner*

DAMN... Nu er jeg oppe imod 2x daugaard.. I\'m outahere *grin*
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
04. april 2001 - 10:47 #69
kee....:> *host host* man ska ik kaste med fragmenter af geologisk oprindelse når man selv residerer i et transperent domicil .. *host*
Avatar billede kee.... Nybegynder
04. april 2001 - 10:48 #70
tdaugaard
Luk lige den ordbog der gider du? *griner*
Avatar billede nil.dk Nybegynder
04. april 2001 - 10:50 #71
One should not be throwing fragments of geological origin when residing in a transparent housing arrangement <-- oversat til irsk ;o)
Avatar billede parazite Nybegynder
04. april 2001 - 10:56 #72
nil.dk : Jeg formoder du ikke har hørt RIGTIG irsk? *gg*
Avatar billede nil.dk Nybegynder
04. april 2001 - 10:58 #73
parazite >> det skal selvfølgelig udtales med den korrekte accent... jeg kan ikke irsk, men skotsk kan jeg godt levere laddie.
Avatar billede parazite Nybegynder
04. april 2001 - 11:00 #74
nil.dk : Snakker nu mere om gammelt irsk aka keltisk. :o)

Tro mig, det lyder som volapyk! Min onkel og tante snakker det nogen gange for at irritere mig og min søs... *G*
Avatar billede nil.dk Nybegynder
04. april 2001 - 11:01 #75
gælisk?
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
04. april 2001 - 11:02 #76
kee....:> hvilken ordbog ? *GG* nårh .. kan den lille pige ikke klare det ? (nu får jeg tæsk!)
Avatar billede kee.... Nybegynder
04. april 2001 - 11:05 #77
laddie... *griner vildt*

\"keltisk\" er uforståeligt... og staves ik såen ;o)

jdaugaard... Jeg kan godt nå dig herfra at du ved det *B*
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
04. april 2001 - 11:07 #78
kee....:> _t_daugaard :o) ikke _j_daugaard ...
Avatar billede parazite Nybegynder
04. april 2001 - 11:07 #79
kee.... : Staves ikke såen? *G*
Avatar billede kee.... Nybegynder
04. april 2001 - 11:07 #80
UPS.. sorry *griner*
Avatar billede nil.dk Nybegynder
04. april 2001 - 11:07 #81
Wat a yew camplaynin abaut wee lassie ? *G*

Cheerio
Avatar billede parazite Nybegynder
04. april 2001 - 11:08 #82
*Gg* Admin burde arrangere et brugernavne-skift, så lignende misforståelser mellem de 2 daugaard\'er kan undgåes. :o)
Avatar billede nil.dk Nybegynder
04. april 2001 - 11:08 #83
kee.. kan du nu ikke kende forskel på de to daugaardere ??? *LOL*
Avatar billede kee.... Nybegynder
04. april 2001 - 11:09 #84
CELTIC .. uden K tak *grin*

tdaugaard
\"lille pige\" *tsk tsk* Lets talk about that ;o)
Avatar billede parazite Nybegynder
04. april 2001 - 11:09 #85
kee.... : Staves ikke såen? *Gg*
Avatar billede parazite Nybegynder
04. april 2001 - 11:10 #86
Argh! *G* Glem den sidste \"kee.... : Staves ikke såen? *Gg*\". Har nogen gange problemer med at mine indlæg ikke postes, og troede lige det var sket. *G*
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
04. april 2001 - 11:14 #87
parazite:> neej da .. det er cool nok :o)
nil.dk:> det vil jeg satme håbe .. ;-)
kee....:> *sååååk* skal vi begynde at snakke om højd..err . lavder ? ;o)
Avatar billede parazite Nybegynder
04. april 2001 - 11:18 #88
kee.... : *G* Jajaja... Keltisk, så de uforstående kan være med... Ellers skal du jo også råbe højt ad nil.dk for at skrive gaelic forkert. :o)
Avatar billede kee.... Nybegynder
04. april 2001 - 11:19 #89
Parazite.. Glemmer TOTALT din næstsidste besked *griner*

Nil.. Ork jow.. IRL er det vist ik noget probs *griner*

tdaugaard *shyyyyyyyyyy*
Avatar billede kee.... Nybegynder
04. april 2001 - 11:21 #90
Parazite..
*Stikker dig en ordbog*... Og lad være med at være babysitter for dem.. de kan vel selv finde ud af hvad det betyder hvis de ik ved det... Baaaad excuse *griner*
Avatar billede parazite Nybegynder
04. april 2001 - 11:21 #91
kee.... : Tnx a lot! ;o)
Avatar billede parazite Nybegynder
04. april 2001 - 11:22 #92
kee.... : *gg* Tak, men ellers tak, har adskillige ordbøger liggende! :o)
Avatar billede kee.... Nybegynder
04. april 2001 - 11:24 #93
Parazite...
Hvorfor det?? Du bruger dem jo ikke (kan ses gentagne gange)

J/K
;o)
Avatar billede parazite Nybegynder
04. april 2001 - 11:26 #94
kee.... : *LoL* Kravl dog af mig, kvindemenneske! ;o) Det er zq ikke hver dag man bliver jagtet af en gal irerinde...
Avatar billede kee.... Nybegynder
04. april 2001 - 12:09 #95
Nil.. Skotsk? Så er det nu jeg skal sige-->
Drop that house shiela... ;o)

Parazite..
Hvis jeg kravlede på dig ville du NIX vide det *griner*
Avatar billede parazite Nybegynder
04. april 2001 - 12:12 #96
kee.... : *G* Aaaah... er jeg nu ikke sikker på. ;o)
Avatar billede kee.... Nybegynder
04. april 2001 - 12:18 #97
Parazite..
Se det får vi jo aldrig bevist.

Jeg tror forøvrigt du skal skifte navn hvis nogle som helst skal tro på at man kan kravle \"NED\" fra dig *grin*
Avatar billede parazite Nybegynder
04. april 2001 - 12:19 #98
kee.... : He, har du aldrig set en 1,86m bakterie? ;o)
Avatar billede kee.... Nybegynder
04. april 2001 - 12:24 #99
parazite.. jow da.. og det var IKKE noget kønt syn.. ;o)
Avatar billede parazite Nybegynder
04. april 2001 - 12:32 #100
kee.... : He, vidste ikke du var SÅ høj..... :o)
Avatar billede kee.... Nybegynder
04. april 2001 - 12:34 #101
Parazite..

Ork jow.. jeg er VÆLDIG høj.. men ik høj nok til at nå spejlet... sorry about that :o)
Avatar billede parazite Nybegynder
04. april 2001 - 12:35 #102
kee.... : *gG* Gad vide om cm egentlig er glad for vi spammer hans spørgsmål... ;o)
Avatar billede kee.... Nybegynder
04. april 2001 - 12:38 #103
parazite..

Det er lidt sent at tænke over nu er det ikke? ;o)
Avatar billede parazite Nybegynder
04. april 2001 - 12:42 #104
kee.... : *hehe* Er egentlig ligeglad... kan ikke lide ham. *G*
Avatar billede kee.... Nybegynder
04. april 2001 - 12:44 #105
Parazite..
Hvor er du strid og sige sådan noget.. Du skulle hellere takke ham for at have fået mulighed for deltagelse i \"chatten\" ;o)
Avatar billede parazite Nybegynder
04. april 2001 - 12:47 #106
kee.... : *G* Baah! Kunne jo sådan set selv have oprettet et chatspørgsmål, hvis det endelig var! ;o)
Avatar billede ehf Nybegynder
04. april 2001 - 14:38 #107
Cybermike: Lige et lille spoergsmaal. Hvordan
vil du dele 2000 point ud naar du kun har lidt under 1700 paa din konto??
Jeg kan se at du har ca. 2400 ude at svoemme.
Avatar billede jdaugaard Nybegynder
04. april 2001 - 17:10 #108
ehf:> Har har jo lissom afsat de 2000 til det her spørgsmål! Dvs af de 2400 han har \"ude at svømme\" er 2000 af dem til det he spørgsmål :-)
Avatar billede cyfer Nybegynder
04. april 2001 - 17:16 #109
300 point tak:((
Avatar billede cybermike Nybegynder
04. april 2001 - 19:10 #110
geeeeeeee, jeg fors0gte da.

Jeg skal nok lade vaere med at sige mere, for saa bliver vi jo bare endnu mere uvenner.
Avatar billede ehf Nybegynder
04. april 2001 - 20:01 #111
jdaugaard:> Og jeg kan se at de point man har
ude at svoemme er trukket fra IALT.
Man laerer noget hver dag.
Avatar billede parazite Nybegynder
04. april 2001 - 20:02 #112
cybermike : Tror nu a grunden til at kee.... og nil.dk svarede var, at de forventede at få point, som de så kunne overdrage til admin. På denne måde er vi jo ikke kommet en skid videre. Du har stadig ~2000 point, som IKKE tilhører dig.
Avatar billede cybermike Nybegynder
04. april 2001 - 23:02 #113
naaaa aevl
Avatar billede parazite Nybegynder
05. april 2001 - 00:01 #114
cybermike : Ævl? Du er kommet uretmæssigt til point, og kalder det ævl? Er det ikke det snydere bliver slettet for?
Avatar billede cybermike Nybegynder
06. april 2001 - 00:21 #115
parazite>For sidste gang. ALLERSIDSTE GANG

1>Jeg har ikke \"snydt\" mig til nogle points, jeg har tjent dem aerligt og redeligt ved at svare paa sp0rgsmal.

2>Jeg FATTER ikke i gider spilde tid paa det her.

3>Jeg er en af de faa paa eksperten som egentlig har noget viden at dele ud af, ville det saa ikke vaere snotaandsvagt at jage mig vaek?

4>Dont even bother jeg svarer nemlig ikke mere paa disse lamme traade.
Avatar billede jdaugaard Nybegynder
06. april 2001 - 00:22 #116
cybermike:> Findes der ikke æ,ø og på på dit tastatur? :-)
Avatar billede kee.... Nybegynder
06. april 2001 - 09:09 #117
\"Jeg er en af de faa paa eksperten som egentlig har noget viden at dele ud af, ville det saa ikke vaere snotaandsvagt at jage mig vaek\"

*griner vildt* Hvilken verden lever du i?
Avatar billede cybermike Nybegynder
07. april 2001 - 16:29 #118
jdaugaard>Nej faktisk ikke. Jeg bruger kun unix(laes:Linux,Freebsd og hpux) og jeg programmerer en del i baade perl og C hvor et engelsk tastatur er en fordel saa jeg holder mig til det som det er nu.

kee> !
Avatar billede parazite Nybegynder
07. april 2001 - 22:51 #119
cybermike : *LooooooL* Du er en af de få her på eksperten, der har noget viden at dele ud af?! *ROFLMAO* DAMN, du er for sjov knægt! Du tror ikke seriøst på dig selv nu, vel!? *Fniiiiiiis*

Og JO, du HAR snydt dig til point. Du har point, der tilhører andre, såeh...
Avatar billede nillebis Nybegynder
13. april 2003 - 12:10 #120
Hold kæft mand har i virkelig ikke andet og gå op i...