Avatar billede yuksel Nybegynder
11. maj 2005 - 13:02 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

slå korrektur fra

Hej.
er der nogen der ved hvordan jeg slår korrektur fra så den ikke poper up med alle de ændringer osv.
Avatar billede japping Nybegynder
11. maj 2005 - 13:10 #1
I menuen Tools - Options og fanen "Spelling & Gramma" vælger du hvad du slår til og fra.
Avatar billede yuksel Nybegynder
11. maj 2005 - 13:15 #2
Dokumentet skal stadige kunne valideres for gramatik, det er ikke gramatiken der er et problem.
Men det er korrektur i den forstand, at hvergang der er en person der ændre det her
dokument bliver det ligesom registeret i dokumentet, således at det ændrede bliver markeret rødt osv... lang forklarin .
men det hedder korrektur
Avatar billede u6e96b22 Nybegynder
11. maj 2005 - 13:17 #3
gå ind i funktioner vælg indstillinger for autokorrektur og vælg det du vil have slået fra
Avatar billede yuksel Nybegynder
11. maj 2005 - 13:21 #4
Jeg mangler en svar om hvor man presic slår det her fra ?
og ikke det med  funktioner -  autokorrektur .....det er ikke noget der inde der vedr det her
Avatar billede stefanfuglsang Juniormester
11. maj 2005 - 15:18 #5
Ændringsmarkeringer slås til og fra i
Funktioner/Ændringer/Fremhæv Ændringer
og i
Funktioner/Ændringer/Accepter eller afvis...
Avatar billede stefanfuglsang Juniormester
11. maj 2005 - 15:19 #6
i den sidste kan du vælge at acceptere alle ændringer - så er dit dokument opdateret og uden markeringer.
I den første kan du slå fra, at dine efterfølgende rettelser bliver fremhævet
Avatar billede yuksel Nybegynder
03. august 2005 - 13:01 #7
lukker, det virker ikke