Avatar billede TheJoker Juniormester
10. maj 2005 - 23:42 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

Sende .exe

Hvorfor er jeg begyndt ikke og kunne sende .exe filer igennem msn. Det ku den i 6.2 Men er det noget noget min FW eller en opsætning i msn?

Jeg bruger Norton internet security. win xp prof m. sp2
Avatar billede savle Nybegynder
11. maj 2005 - 00:39 #1
pak den i winrar eller zip så kan du sende igen :)
Avatar billede gl.k. Nybegynder
11. maj 2005 - 00:40 #2
Har du prøvet at omdøbe filen ? Bare et langskud...
Avatar billede TheJoker Juniormester
11. maj 2005 - 08:23 #3
savle <--- Ja det har jeg også gjort. Men nogen gange hvis man sender det til en veninde så ved de ik hvordan man pakker det ud. He he så skal man også forklare det. *G*

K. <--- Ja den løsning kender jeg også til men der kan jeg kun svare det samme. Hvis de ikke lige har deaktiveret at man skal kunne se endelser på filer så skal man også forklare det.

Det var nu for at undgå de ting men kender ellers godt til dem. Fine svar ellers.
Avatar billede nva Praktikant
11. maj 2005 - 08:47 #4
Der er lukket for mange 'farlige' extensions i den nye Msn 7.x - har hørt der skulle komme en rettelse der åbner for en del igen.
Avatar billede nva Praktikant
11. maj 2005 - 08:51 #5
Så lige dette spg. om det samme problem http://www.eksperten.dk/spm/616763
Avatar billede styler.dk Nybegynder
24. maj 2005 - 10:44 #6
Jeg kan fint sende .exe filer til folk på msn, men ikke alle kan modtage, og det  er især ved de folk som har den nyeste version af msn 7.x, bruger dog selv msn7.x
Avatar billede TheJoker Juniormester
24. maj 2005 - 10:49 #7
Ok meget heldigt for det kan jeg ikke!!!!
Avatar billede styler.dk Nybegynder
24. maj 2005 - 11:48 #8
Ja, har lagt den ind på min hjemmeside:
www.styler.dk/Messenger7.0.exe
prøv og brug den!
Avatar billede TheJoker Juniormester
24. maj 2005 - 11:51 #9
Hmm jamen jeg bruger jo selv 7.0 så kan ikke se hvad der skulle være forskel fra den du bruger og jeg.!
Avatar billede styler.dk Nybegynder
24. maj 2005 - 11:59 #10
Det ikke samme version
Avatar billede TheJoker Juniormester
24. maj 2005 - 12:00 #11
Øøøh ok? Er der da kommet en nyer 7.0?
Avatar billede styler.dk Nybegynder
24. maj 2005 - 17:50 #12
Det er :
Version 7.0 - (Build: 7.0.0777)

Ved ikke om det er samme build som du har ?
Avatar billede TheJoker Juniormester
24. maj 2005 - 17:54 #13
Jo det er det....

Med nyeste plus
Avatar billede TheJoker Juniormester
14. juni 2005 - 10:22 #14
hmmm ik mere?