Avatar billede arseny_sln Nybegynder
09. maj 2005 - 16:48 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Har dette kort tv-out?

Hej eksperter,

Har lige et let og dumt spørgsmål:
Jeg er blevet tilbudt af købe dette Club 3D Radeon 9250 (128 mb ram) http://www.club-3d.nl/distri/productinfo/spec_vga.php?ordercode=CGA-9258TVD

Jeg vil gerne, om dette kort har et tv-out, så jeg kan tilslutte pc til fjerneren. Jeg er ikke helt sikker på, hvad det stik hedder, men det plejer at være runt og gult og ligner en PS/2-port.

Og en ting til: er det overhovedet et ok grafikkort? Jeg spiller ikke spil på min pc. Jeg har bare et tomt AGP-slot stående på mit bundkort og synes, at det er ærgeligt, at onboardgrafikkortet sluger noget af rammen.
Avatar billede huset Praktikant
09. maj 2005 - 16:49 #1
Det har det
Avatar billede huset Praktikant
09. maj 2005 - 16:50 #2
Avatar billede sukos Juniormester
09. maj 2005 - 16:51 #3
Integrated TV-Out support up to 1024x768 resolution
er sidste linie før "GENERAL FEATURES"
Avatar billede huset Praktikant
09. maj 2005 - 16:52 #4
Avatar billede sukos Juniormester
09. maj 2005 - 16:52 #5
Er det nyt?
Og ellers, et brugt kort vil jo også kunne gøre det fint nok for dig, nu når du ikke spiller
Avatar billede arseny_sln Nybegynder
09. maj 2005 - 17:01 #6
huset nåede først til møllen, så han får pointerne. Tak for svaret.

Kortet er næsten ubrugt, og jeg kan får det for næsten halvpris, så er det vel fair nok.