Avatar billede baileys Nybegynder
09. maj 2005 - 15:30 Der er 2 kommentarer

Projekt-forum/administration

Et skud i tågen, men står og mangler et program eller applikation med webinterface der kan bruges til projekt-administration - jeg er rimelig kritisk med featuresne, og alternativet er jo at jeg selv må igang med at skrive det - men hvis der allerede findes en brugbar løsning, evt. til at købe, ville det jo være super smart :)

Nogle ting jeg skal bruge er f.eks.:
- Administration af projekter
- Brugere/firma'er der kan tilknyttes de forskellige projekter
- Indbygget regnskab/budget - samlet og for hvert projekt.
- Faktura-system
- Div. features som forum, beskeder m.m.

Jeg har kigget lidt rundt og har ikke rigtigt fundet noget tilfredsstillende - er der nogen der har erfaring med nogen lignende løsninger? Evt. softwaremæssigt?

PÅ forhånd tak :)
Avatar billede bufferzone Praktikant
09. maj 2005 - 19:05 #1
Microsoft Project er lavet til dette. På deres store serverløsning følger vist web interface samt integration til Outlook med
Avatar billede baileys Nybegynder
10. maj 2005 - 09:55 #2
Kigger lige på det i løbet af dagen og vender tilbage :)