Avatar billede jih Nybegynder
09. maj 2005 - 00:39 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Forkert placeret? Dansk Online Shop

Hey.. jeg vidste ikke rigtigt hvor jeg skulle oprette dette spørgsmål, så jeg placerede det bare under søgemaskiner, fordi her må der jo findes nogle folk der kan søge på nettet.. ;-) Sig lige til hvis spørgsmålet skal flyttes over i en anden kategori..

Spørgsmålet:

Jeg har prøvet at finde en dansk goth hjemmeside, til en der ikke kan forstå engelsk, men uden held... Er der en eller anden der kan finde sådan en for mig..? Det skal være en dansk goth online shop, hvor man helst skal kunne købe armbånd med pigge og sådan noget lignende..

Søger svar hurtigst muligt... På forhånd tak,

// WebPsycho
Avatar billede claus_joergensen Nybegynder
09. maj 2005 - 02:13 #1
Avatar billede claus_joergensen Nybegynder
09. maj 2005 - 02:13 #2
begge kan anbefales :)
Avatar billede jih Nybegynder
09. maj 2005 - 04:25 #3
tak for hjælpen... det er perfekt.. :-)