Avatar billede sorensen_123 Nybegynder
08. maj 2005 - 10:51 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

3d skole

Hej, er der nogen der kender nogle 3d skoler i odense? gerne odense Sv.

Hvis de har hjemmeside så skriv link...

De skal tage imod unge (10-15 år)

Mvh. Elias
Avatar billede michael-k Nybegynder
08. maj 2005 - 12:15 #1
Du har prøvet at søge ik ?

Ved at truemax har noget som de kalder junior workshops, men mener kun det er i københavn, men det kunne du da undersøge.
Avatar billede sorensen_123 Nybegynder
08. maj 2005 - 21:08 #2
hej !

Jeg har prøvet at søge på google.dk efter "3d skoler for unge" og "3d skole unge" men syntes ikke jeg fandt noget brugbart, men vil kigge lidt på truemax, for det er jo ikke værre end at jeg bare kan tage toget :).

Mvh. Elias
Avatar billede michael-k Nybegynder
08. maj 2005 - 21:34 #3
Nu ved jeg ikke om det fordi du søger noget materiale på dansk eller du sidder lidt fast og ikke kan komme vidre.

Ellers er der jo www.3dmaxer.dk

Og er det 3dsmax vi snakker om er der lavet en dansk grundbog som du kan købe her www.3d-shoppen.dk

Eller fjernundervisning fra www.cadskolen.dk
Avatar billede sorensen_123 Nybegynder
07. januar 2007 - 14:04 #4
Lukker...